رئیس هیات والیبال گلستان:

رئیس هیات والیبال گلستان گفت: اگر تیم والیبال گنبدکاووس از حامی مالی توانمندی برخوردار نباشد تا بتواند حق بازیکنان را در شان آنها بدهد و نتواند از جایگاه تیم در لیگ حمایت کند، تیم والیبال گنبدکاووس در لیگ برتر والیبال حضور نداشته باشد بهتر است.

والیبال گنبدکاووس بدون حامی مالی توانمند، در لیگ برتر نباشد بهتر است

به گزارش گلستان 24 ؛ عیسی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو در گرگان اظهار کرد: در سال گذشته یکی از موضوعاتی که با اولویت پیگیری شد، موضوع اعزام تیم‌ها به مسابقات ملی بود که در بخش نوجوانان قهرمان کشور شدیم، در بخش جوانان مقام سوم و در بخش امیدها نیز مقام سوم را کسب کردیم که این مهم برای نخستین بار رخ داد.

وی با اشاره به قهرمانی بخش بانوان والیبال گلستان در مسابقات کشوری، ادامه داد: موضوع استعدادیابی از اولویت‌های مهم هیات والیبال در سال گذشته بود که این استعدادیابی در بانوان و آقایان اجرایی شد.

رئیس هیات والیبال گلستان خاطرنشان کرد: تمام دوره‌های مربیگری و داوری والیبال سال گذشته در استان برگزار شد تا شاهد افزایش سطح دانش مربیان و داوران باشیم.

سنگدوینی در خصوص ادامه روند استعدادیابی در والیبال استان، تاکید کرد: سال گذشته روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته برای شناسایی و پرورش استعدادهای والیبال در استان مشخص شد و بازیکنانی که شناسایی شدند برای حضور در تیم‌های استانی معرفی شدند و حتی تعدادی از این استعدادها به فدراسیون والیبال معرفی شدند تا شاهد درخشش این جوانان در سال‌های آینده باشیم.

وی درباره تیم والیبال گنبدکاووس حاضر در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، گفت: حق این بازیکنان این است که یک حامی مالی توانمند وارد عرصه شود و اگر حامی مالی خوبی نداشته باشیم که از این بازیکنان به اندازه جایگاه و حقشان از آنها حمایت کند، چنین تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم بهتر است.

رئیس هیات والیبال استان گلستان تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم یک حامی مالی توانمندی را برای والیبال گنبدکاووس وارد عرصه کنیم که این امر نیاز به حمایت مسوولان استان به خصوص استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و حتی مسوولان شهرستانی دارد که امیدواریم شاهد اتفاقات خوب برای والیبال گنبدکاووس باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار