مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان؛

در شبی که رقابت های فوتسال بسیج سپاه کار خود را آغاز کرد، مدافع عنوان قهرمانی والیبال در جام رمضان طعم شکست را چشید.

مدافع عنوان قهرمانی والیبال شکست خورد/ آغاز مسابقات فوتسال بسیج

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه دوشنبه همزمان با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته های فوتسال مردان و والیبال مردان و زنان پیگیری شد.

در شب نخست رقابت های فوتسال سه بازی برگزار شد، در مجموع تنها پنج بار توپ از خط دروازه ها گذشت و دو بازی با تساوی به پایان رسید.

در نخستین بازی شب گذشته و از گروه چهارم، بازی تیم­های «شادروان سید علی حسینی» و «دکتر پیام جمال­‌لیوانی» با تساوی دو بر دو به پایان رسید. علی حجازی و یاسان مخدومی گل­‌های تیم شادروان حسینی و مهدی مقیسه و ایمان گلچین گل‌­های تیم جمال­‌لیوانی را به ثمر رساندند.

سپس از گروه پنجم تیم­ «مرحوم حسینی­(دایتی)» موفق شد در یک بازی نزدیک با نتیجه یک بر صفر مقابل «قالیشویی آرمان» به پیروزی دست یابد. تک گل این بازی را محمد اکبری پویا وارد دروازه حریف کرد.

در آخرین بازی شب گذشته و از گروه ششم بازی پربرخورد تیم های «شهید مومن نودیجه» و «استراباد» با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا تعداد گل های شب دوم مسابقات به اندازه نیمی از گل های شب نخست باشد.

در ادامه مسابقات امشب (سه شنبه) سه بازی دیگر برگزار می ­شود که طبق برنامه از گروه هفتم تیم­ های «شهید مهدوی» و «باغ گلبن»، از گروه هشتم تیم­ های «شهدای ایرانمهر» و «شهدای زیارت» و از گروه اول تیم بدون امتیاز «نیروی انتظامی» و «شهدای رودبارک» به مصاف هم می ­روند.

رقابت های فوتسال با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

للدوین بازی بزرگ را بُرد

در رشته والیبال مردان نیز ابتدا از گروه دوم تیم­ های «شرکت تعاونی دهیاران» و «دهیاری قلندرمحله» به مصاف هم رفتند. تیم دهیاران که در بازی نخست پیروز شده بود در این مسابقه نیز موفق شد با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ مقابل حریف به برتری دست یابد و در صدر گروه قرار بگیرد.

 سپس از گروه سه تیم­ های مدعی «پروتئین احمدی» و «ایثار للدوین» رودرروی هم قرار گرفتند و با استفاده از بازیکنان باتجربه یک بازی تماشاگرپسند را ارائه کردند. نماینده للدوین در پایان موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه دو بر صفر و امتیازهای ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد و گام بلندی برای سرگروهی بردارد.

در آخرین بازی شب گذشته تیم «دهیاری سعدآباد» دومین پیروزی خود را با نتیجه دو بر صفر مقابل «دهیاری سیستان محله» کسب کرد. سعدآبادی ها با نتایج ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل نماینده سیستان محله به برتری دست یافتند.

در ادامه رقابت ها امشب از گروه پنجم تیم های «سیلو راه آهن گرگان» و «دهیاری ولیک آباد»، از گروه ششم تیم های «کانون شهدای والیبال مدافع حرم اسپومحله» و «شهدای تخشی محله» و از گروه هشتم تیم های «گروه تبلیغاتی سرخه» و «دهیاری توشن» به مصاف هم می روند.

رقابت­ های والیبال مردان با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی در حال برگزاری است.

همچنین در بخش بانوان که با شرکت ۱۳ تیم در سالن تختی برگزار می شود، شب گذشته تیم های «هیوا» و «هیراد» با نتیجه مشابه دو بر صفر به ترتیب مقابل «هیئت والیبال ب» و «شایستگان» پیروز شدند و تیم «هیئت والیبال الف» دو بر یک از سد «شهرداری» گذشت.

به این ترتیب تیم های صعودکننده به مرحله حذفی رقابت های والیبال بانوان مشخص شدند. طبق برنامه از مرحله یک چهارم نهایی امشب تیم های «گرندسو» با «پژواک» و سپس «قابوس» و «شهرداری» به مصاف هم می روند.

فوتسال بسیج استارت زد

مسابقات بسیج سپاه گرگان نیز شب گذشته با برگزاری سه بازی رسماً آغاز شد.

در نخستین بازی و از گروه یک تیم «مرحوم حکمت نیا» با نتیجه دو بر یک مقابل «شهید صلبی» پیروز شد و سپس تیم «جوانان سرکلاته» با همین نتیجه از سد «کالای ورزشی ماراتن» گذشت.

در تنها بازی برگزار شده از گروه دو نیز جدال «امیدهای اوزینه» و «تیپ ۴۵ جوادالائمه» با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شب دوم این مسابقات امشب ادامه می یابد و طبق برنامه ابتدا از گروه دو تیم های «پایگاه بسیج کریم آباد» و «پایگاه شهید قندی» با هم دیدار می کنند. سپس از گروه سه تیم «شهدای زنگیان» با «دودانگه» و «پوشاک قرن ۲۱» با «شهید مهدوی» مصاف می دهند.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن سپاه گرگان حال برگزاری است.

نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار