گلستان24 گزارش می دهد؛

تیم هاوش گنبد در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور در منطقه یک به عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمانی تیم هاوش گنبد در رقابت های لیگ برتر جوانان کشور

به گزارش گلستان24، مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر جوانان کشور با حضور شش تیم به میزبانی شهرستان علی آباد کتول در سالن سرداران شهید این شهرستان به صورت دوره ای برگزار گردید و پس از پنج روز رقابت تیم های برتر این دوره این از مسابقات جهت شرکت در مرحله نهایی مشخص شدند.
در پایان این دوره از رقابت ها تیم هاوش به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های کاله آمل، سایپا تهران و پارسه به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را از آن خود نمودند و جواز حضور در مرحله نهایی را دریافت نمودند.
خلیل یگانه مجد ناظر فدراسیون والیبال و سرپرست فنی این مسابقات، در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: بنا به تصمیم فدراسیون والیبال مرحله مقدماتی رقابت های والیبال جوانان کشور در منطقه یک با حضور تیم های سایپا تهران، کاله آمل، متین صالحین ورامین، شهرداری اراک، پارسه تهران و هاوش گنبد در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان و در منطقه دو با شرکت تیم های پیکان، بانک سرمایه، شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، اردکان یزد و عمران ساری به صورت همزمان در شهرستان بابلسر استان مازندران برگزار گردید و تیم های برتر هر منطقه مشخص شدند. چهار تیم برتر دور مقدماتی به مرحله نهایی صعود می کنند که بازی های این مرحله در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی جوانان مستعد و پشتوانه سازی برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان عنوان کرد و گفت: سطح فنی این رقابت ها را بسیار بالا و قابل قبول دیدم. تعدادی از بازیکنان در این دوره فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و این نوید روزهای خوب برای والیبال ملی کشور است. بدون شک توجه به استعداد های بالقوه، در کنار مدیریت صحیح و تمرینات مستمر می تواند زمینه ساز پیشرفت روز افزون والیبال ما در سطح آسیا و دنیا شود. ایشان همچنین از میزبانی شایسته هیات والیبال شهرستان علی آباد کتول قدردانی کرد و گفت: آنچه که مسلم است برگزاری یک دوره مسابقات در سطح ملی نیاز به امکانات و زیر ساخت های پیشرفته ای دارد. اما با وجود کاستی ها و کمبود امکانات در شهرستان علی آباد کتول مسئولان برگزار کننده این مسابقات را به نحو شایسته ای برگزار کردند و سنگ تمام گذاشتند. حامی مالی این مسابقات مدیریت هتل کانیار نیز در این چند روز فراتر از یک رویداد ورزشی به این مقوله توجه داشتند و با حمایت همه جانبه و برگزاری برنامه های جانبی نوعی همدلی و دوستی در بین بازیکنان تیم ها ایجاد کردند و ایام و لحظات خوشی را به یاد گار گذاشتند.
شایان ذکر است مرحله نهایی لیگ برتر جوانان از هفتم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

 

گزارش: وحید حاج سعیدی

ارسال نظر

آخرین اخبار