رئیس هیئت اسکواش گرگان خبر داد:

رئیس هیئت اسکواش گرگان از رقابت ۶۰ ورزشکار در مسابقات اسکواش جام رمضان این شهرستان خبر داد.

رقابت ۶۰ ورزشکار در مسابقات اسکواش جام رمضان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ زهرا خورشیدکلایی اظهار کرد: مسابقات اسکواش جام رمضان شهرستان گرگان با شرکت ۶۰ ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در خانه اسکواش گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات بانوان در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال، صبح روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خرداد) برگزار می‌شود که ۳۰ ورزشکار آمانور با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: رقابت‌های بخش بانوان را به این دلیل میان ورزشکاران آماتور برگزار می‌کنیم که فرصتی برای استعدادها فراهم شود و در نظر داریم تا مسابقاتی هم برای ورزشکاران حرفه‌ای این رشته پس از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

هدف از برگزاری جام رمضان، توسعه اسکواش و ایجاد نشاط است

رئیس هیئت اسکواش گرگان با اشاره به مسابقات اسکواش جام رمضان در بخش آقایان گفت: این رقابت‌ها هم با حضور ۳۰ ورزشکار، روزهای هشتم و نهم خرداد برگزار می‌شود که شاید تا یازدهم خرداد هم ادامه پیدا کند.

خورشیدکلایی تصریح کرد: ورزشکاران بخش آقایان هم در دو رده سنی زیر ۱۹ سال و بالای ۱۹ سال با یکدیگر رقابت می‌کنند که اسکواش بازان آماتور و حرفه‌ای در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: مسابقات اسکواش جام رمضان گرگان با همکاری هیئت اسکواش گرگان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار خواهد شد و هدف‌مان توسعه این رشته و ایجاد نشاط و شادابی میان ورزشکاران گرگانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار