حضور طلبکاران زیرگذر صیاد شیرازی در شورای شهر گرگان برای دریافت طلب خود به جنجال کشیده شد .

درگیری و جنجال در شورای شهر گرگان + جزئیات

به گزارش گلستان24، صبح روز دوشنبه 24 اسفند ماه تعدادی از پیمانکاران زیرگذر صیاد شیرازی که 24 بهمن ماه افتتاح شده بود با حضور در دفتر شورای شهر گرگان خواستار دریافت طلبکاری خود شدند .

13940611000876_PhotoA

جمعیت طلبکار در دفتر رئیس شورای شهر با زهرا نورا رئیس شورای شهر ، پایین محلی نایب رئیس ، مهران فدوی ، پزشکپور و جرجانی اعضای شورای شهر در خصوص مطالبات بر زمین مانده خود و اینکه مدام به آنها وعده داده اند ، به مشاجره پرداختند .

طلبکاران که از پاسخ های اعضای شورا قانع نشدند با داد و بیداد و بکار بردن الفاظ تند خواهان طلب خود از شهرداری گرگان شدند .

در ادامه یکی از طلبکاران با خطاب قرار دادن نورا رئیس شورای شهر گرگان و بکاربردن الفاظ تندی باعث بر هم خوردن فضای داخلی ساختمان شورا شد و با دخالت حسین ربیعی عضو شورا و ناصر گرزین طلبکاران به بیرون ساختمان شورا هدایت شدند .

گفته می شود که این طلبکاران از محل انجام خدمات پیمانکاری در زیرگذر صیاد شیرازی در محور ناهارخوران گرگان 7 میلیارد تومان طلبکارند .

قرار شد فردا ساعت 5 تا 8 جلسه فوق العاده ای برای پیگیری این موضوع با حضور اعضای شورای شهر و نماینده طلبکاران برگزار شود.

در حال حاضر برخی اعضای شورا در دفتر خود هستند و برخی ها هم نیامدند و فعلا برای حاکم کردن سکوت در ساختمان شورا از ورود افرادی که کار غیر ضروری مانند دریافت کمک جلوگیری می شود .

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار