رئیس سازمان آتش‌نشانی گنبدکاووس گفت: مغازه و انبار توزیع سیگار در گنبدکاووس دچار حریق شد و کنترل و مهار آن حدود ۵ ساعت به طول انجامید.

آتش‌سوزی در انبار توزیع سیگار در گنبدکاووس پس از ۵ ساعت مهار شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید سجاد حسینی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر دیروز در تماسی حریقی در مغازه و انبار توزیع سیگار در خیابان میهن گزارش شد و بلافاصله یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به حجم کار بلافاصله 2 دستگاه ماشین آتش‌نشانی به همراه 10 نفر از ماموران آتش‌نشانی در محل حاضر و توانستند پس از حدود 5 ساعت حریق را شامگاه جمعه مهار و خاموش کنند.

رئیس آتش نشانی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در همین مدت زمان 2 حریق دیگر در حوزه شهرستان گنبدکاووس گزارش شد و با توجه به کمبود خودرو توانستیم این 2 حریق را به موقع کنترل و خاموش کنیم.

حسینی تاکید کرد: 2 آتش‌سوزی دیگر مربوط به منزل مسکونی و دیگری علف‌های هرز نزدیک به زمین کشاورزی بود.

وی یادآور شد: علت و میزان خسارت حادثه هم در مغازه و انبار توزیع سیگار و هم منزل مسکونی در دست بررسی است و خوشبختانه این حوادث هیچ‌گونه مصدومیت نداشت.

رئیس آتش‌نشانی شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به گستردگی حوزه شهرستان گنبدکاووس و مسافت طولانی بین مرکز شهرستان تا دورترین نقطه شهرستان از طرفی و مستهلک بودن و کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز و به روز ضروری است تا در این مورد مهم اقدامات اساسی و به موقع انجام شود.

حسینی اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 150 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای تعمیر و تجهیز آتش‌نشانی در نظر گرفته شد که متاسفانه تخصیص نیافت.

رئیس آتش‌نشانی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: برای تعمیر ماشین‌آلات آتش‌نشانی به ویژه در این فصل برای اطفاء حریق, مزارع گندم نیاز به حدود 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار