معاون استاندار گلستان :

‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان به حفظ انسجام در جامعه تأکید کرد و گفت: روز قدس نماد حق‌طلبی ملت‌های بزرگ اسلامی است.

حفظ انسجام ملی ضروری است/ روز قدس نماد حق‌طلبی ملت‌های بزرگ اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ محمود ربیعی بعد از ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار شهرستان کردکوی اظهار کرد: ‌امام خمینی (‌ره) روز قدس را به‌عنوان حمایت از مردم فلسطین قبله‌گاه نخست مسلمانان و فرزندان اسلامی ما اعلام کردند.

وی روز قدس را روز نماد حق‌طلبی ملت‌های بزرگ اسلامی برشمرد و گفت:  ‌بعد از 40 سال ملت بزرگ ایران اسلامی امیدوارانه در تلاش هستند تا مظلومیت مردم فلسطین را نشان دهند و حمایت خود را از مردم فلسطین در چنین روزی اعلام کنند و به جهانیان بگویند که رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان بابیان اینکه با بصیرت معمار کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری شده،‌ تأکید کرد:‌ امیدواریم اتحاد جوامع اسلامی در چنین روزی منجر به رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگ دشمنان اسلام شود.

ربیعی ادامه داد: ‌کشورهای مرتجع منطقه با دسیسه‌‌های نهان و آشکار و ارتباطات پشت‌صحنه با رژیم اشغالگر برای بقای خود توطئه می‌کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ‌‌که روز قدس روز اسلام است و با این کلیدواژه درصحنه مبارزه ملت‌های اسلامی حاضر می‌شود تا دولت‌های اسلامی در آزادی بیت‌المقدس نقش خود را ایفاء کنند.

معاون استاندار بابیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید کردند که جنگ در فلسطین مبارزه بین حق و باطل است،‌ گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ‌باوجود میل استکبار جهانی و مرتجعان منطقه سالروز پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از همیشه جشن خواهیم گرفت.

ربیعی بابیان اینکه تمام تلاش دشمن از پیروزی انقلاب تاکنون ایران هراسی بود، ‌یادآور شد: ‌رهبر انقلاب با خردمندی و هوشمندی زیرکانه کشور را مدیریت می‌کنند، ملت ایران‌، ملت جنگ نیست و ملت صلح و با تمدن است که درصحنه‌های بزرگ علمی و دانشگاهی و در بخش‌های مختلف همیشه سرآمد بوده و ما از حق مظلومان دفاع می‌کنیم.

وی به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: برجام به‌عنوان ‌یک تفاهم بین دو نفر یا دو کشور  نبوده که آمریکا بخواهد آن را بر هم بزند برجام توافق بین ایران به‌عنوان کشور مستقل با پنج کشور جهان است.

معاون استاندار گلستان افزود‌: ‌برجام  باعث تقویت ایران مراودات بین‌المللی  و .. می‌شود و آمریکا به تعهدات بین المللی خود پشت کرد و آن را برهم زد.

ربیعی تأکید کرد: ‌آمریکا به کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی القاء می‌کند که از توافق با ایران دست بکشد که این‌یک ظلم است.

وی گفت: ‌ما باید برای آمریکا و فرزند نامشروع آن رژیم اشغالگر قدس از وحدت کلمه در میدان عمل استفاده کنیم که امام راحل و مقام معظم رهبری آن را بارها تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار