کاروان سرزمین برادری با رویکرد تقویت اخوت و برادری بین اقوام مختلف عازم گلستان شد و با نماینده ولی‎فقیه در این استان دیدار کرد.

دیدارکاروان سرزمین برادری با نماینده ولی‎فقیه در گلستان

به گزارش گلستان 24، کاروان سرزمین برادری متشکل از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان و فرهیختگان کشور پیش از ظهر امروز با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در گلستان دیدار و گفت‎وگو کردند.

 

رضوی: قوت گرفتن ارتباطات انسانی باعث برهم زدن نقشه‎های دشمنان می شود

روح‎الله رضوی مدیر هماهنگ‎کننده کاروان سرزمین برادری یکی از مهمترین اهداف این حرکت ملی را تقویت وحدت و همبستگی بین مسلمانان ذکر کرد و گفت: دیدار این کاروان با برادران اهل‎سنت در اقصی نقاط ایران از قومیت‎ها و مذاهب اسلامی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در این سفر نمایندگان مردم از اقشار مختلف در حوزه‎های فرهنگ، هنر، ادبیات، داستان‎نویسی، جامعه ورزشی و جوانان فعال حضور دارند.

رضوی؛ قوت گرفتن ارتباطات انسانی را در برهم زدن نقشه‎های شوم دشمنان موثر خواند و ابراز داشت: این کاروان با یک حرکت سازمان‎دهی شده باعث نزدیک شدن بیش از پیش اقشار مردمی خواهد شد.

 

 کاروان سرزمین برادری به دور از شعار و فعالیت‎های دولتی

حجت‌الاسلام محمدحسین نواب رئیس مدرسه اسلامی هنر نیز در این دیدار بر ضرورت تقریب بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: کاروان سرزمین برادری به دور از شعار و فعالیت‎های دولتی وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه گلستان الگوی وحدت در کشور شناخته شده است، خاطرنشان کرد: گلستان الگویی از زندگی مسالمت‎آمیز اقوام مختلف را به زیبایی به نمایش گذاشته است.

به گزارش فارس؛ مصطفی رحمان‎دوست شاعر و داستان‌نویس، حجت‎الاسلام محمدحسین نواب مدیر مدرسه اسلامی هنر، داود کریمی پسر شهید عباس کریمی، امیر حاج‎رضایی کارشناس فوتبال، حجت‎الاسلام علی‎اکبر براتی یکی از مبلغان عرصه وحدت، غلامرضا امامی نویسنده و مترجم عربی، محمدحسین جعفریان نویسنده، شاعر و مستندساز و جمعی از نخبگان و اهالی رسانه، کاروان سرزمین برادری را در گلستان همراهی می‎کنند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار