محسن ندافی، در پاسخ به سوالات گلستان24؛

توافق در مذاکرات و رفع تحریم ها فقط یک تاثیر حبابی در اقتصاد کشور خواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی به حالت اولیه باز خواهد گشت.

از تنور مذکرات آبی برای ایران گرم نخواهد شد/ راهپیمایی امسال روز قدس بسیار مهم است

محسن ندافی، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که ما هم بر اساس مشی مقام معظم رهبری، از گروه مذاکره کننده کشورمان حمایت می کنیم، می گوید: برداشت شخصی من این است که از این تنور آبی برای ما گرم نخواهد شد.

ندافی با اشاره به این که این توافق نمی تواند در اقتصاد کشور تاثیر بسازایی داشته باشد، می گوید: شاید در اول کمی باعث بهبود آن شود اما با توجه به اقتصاد ضعیف داخل کشور، مذاکرات فقط یک تاثیر حبابی مانند تاثیر قطعنامه 598 ، که یک افت ارزی ایجاد کرد، خواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی به حالت اولیه باز خواهد گشت.

این فعال فرهنگی معتقد است که در این مذاکرات قطعا به توافق خوب مورد نظر مقام معظم رهبری نخواهیم رسید. قطعا همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، طرف مقابل ما کسی است که در سی و پنج سال اخیر در هیچ یک از برخوردهایش با ایران روراست نبوده است و در این مذاکرات چند ماهه هم هیچ تغییری نخواهد کرد.

محسن ندافی بندرگز

ندافی درباره تاثیر راهپیمایی هایی که در مناسبت های مختلف صورت می گیرد می گوید: راهپیمایی هایی مثل روز قدس ، بیست و دوم بهمن ماه و نهم دی ، تاثیر مستقیمی در رویکرد مسئولین سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی کشور خواهد داشت. زیرا مسئولین ما وقتی حمایت مردمی را مشاهده می کنند، قطعا می توانند در تصمیم گیری های خود به بهترین نحو عمل کنند.

وی ادامه می دهد: این حمایت های مردمی برای کشور های دیگر هم می تواند تاثیر گذار باشد. وقتی مردم دنیا این جمعیت کثیر را در راهپیمایی نهم دی می بینند، میفهمند که مردم ایران پشت مقام معظم رهبری هستند.

ندافی تاکید می کند که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با توجه به حساسیتی که امسال در خصوص حمایت از مسلمانان یمن دارد، بسیار مهم است.

ارسال نظر

آخرین اخبار