نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به کمبود منابع آب در استان، گفت: مصرف آبی که در استان گلستان داریم درست نیست،‌ شالی‌کاری در استان گلستان فاجعه به بار می‌آورد و وظیفه روحانیون است که این موضوعات را به جامعه بیان کنند.

 آتش‌زدن مزارع کشاورزی اراضی حاصل‌خیز گلستان را نابود کرده است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در همایش نقش روحانیون در تبیین سبک زندگی اسلامی با حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ویژه و خاصی است و خدای متعال در ماه مبارک رمضان برای پذیرش ما را آماده می‌کند.

وی تصریح کرد: ‌باید در ماه مبارک رمضان روحانیون و علماء از دین و اخلاق اجتماعی به مومنان و نمازگزاران ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: ارتباط با خدا در سحرها قوی‌تر می‌شود بندگی خدا گام‌های محکمی می‌خواهد وگرنه شیطان دام‌های زیادی در راه انسان‌های مومن پهن می‌کند. ‌علماء در مسیر انبیاء الهی هستند و اگر بخواهیم راه ما علماء پرثمر باشد باید اهل نماز شب و سحرخیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که برای نزدیک‌شدن به خدا و بندگی استفاده کنیم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تبدیل جامعه به جامعه دینی که وظیفه علماء است را محقق کنیم.

وی افزود:‌ مصرف آبی که در استان گلستان داریم درست نیست،‌ شالی‌کاری در استان گلستان فاجعه به بار می‌آورد و وظیفه روحانیون است که این موضوعات را به جامعه بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به کاهش سطح آب‌های شیرین زیرزمینی اشاره کرد و افزود:‌ آب‌های شور به آب‌های شیرین زیرزمینی وارد شده است.

نورمفیدی به آتش‌زدن مزارع کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد:‌ آتش‌زدن مزارع کشاورزی درست نیست و در خاک موجودات زنده و مواد آلی وجود دارد که در حاصلخیزی زمین موثر است که با آتش‌زدن نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیون باید به افزایش روحیه جامعه کمک کنند،‌ گفت:‌ در کشور مشکل وجود دارد اما باید به مردم تاکید کنیم که شجره طیبه انقلاب ریشه قوی دارد و اگر به بدنه آن آفتی هم بزند استوار می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ریشه انقلاب اسلامی قوی و سالم است،‌ افزود:‌ اگر نقد در جامعه نباشد جامعه ساقط می‌شود،‌ نقد در جامعه اتفاق بیفتد اما بدگویی و بد گفتن در شان جامعه اسلامی ما نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار