امام جمعه بندرگز مطرح کرد

امام جمعه بندرگز با اشاره به ادعای «نتانیاهو» مبنی بر قصد رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای در اختیار گذاشتن دانش بازیافت آب به ملت ایران، گفت: در یک سال گذشته نقش جاسوسان محیط زیست اسرائیل مانند «کاووس سیدامامی» در ایجاد خشکسالی عمدی در ایران و نابودی پوشش گیاهی کشاورزی و دامداری ایران محرز شده است.

نقش جاسوسان محیط‎زیست اسرائیل در ایجاد خشکسالی عمدی در ایران/ دشمن با نادیده گرفتن دستاوردهای نظام می‎خواهد افکار عمومى را سرخورده و پشیمان معرفی کند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‎الاسلام سیدابوالفضل حسینی شامگاه شنبه در جمع مردم بندرگز، با اشاره به آیه « وَلَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا» اظهار کرد: انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مختص به رهبری نیست بلکه آحاد جامعه باید ضمن انقلابی‎بودن عمل انقلابی داشته باشند.

وی تصریح کرد: انقلابی عمل‎ کردن به‎معنای « أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ» و مقاومت و ایستادگی بر باورها است؛ همان چیزی که رهبر معظم انقلاب از همگان مطالبه دارند.

امام جمعه بندرگز افزود: مقام معظم رهبری بر مبنای آموزه‎های دینی و اندیشه‎های اسلامی شاخصه‎هایی را برای انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن بیان کردند که یکی از این شاخصه‎ها شناخت دشمن و فتنه‎های آنها است.

* دشمن ایرانی که در سایه‎سار ولایت گام بردارد را نمی‎خواهد

حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدام نقاب از چهره کریه دشمنان برمی‎دارند، بیان کرد: ملت ایران در روز قدس آنچنان سیلی محکمی به صورت دشمنان زدند که صورت آنها از شدت سیلی کبود شده است.

وی ادامه داد: دشمنان این مرزو بوم ایران اسلامی و ایرانی را بر نمی‎تابند، آنها ایرانی که در سایه‎سار ولایت گام بردارد را نمی‎خواهند لذا از هر دسیسه‎ای برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‎کنند.

امام جمعه بندرگز با اشاره به اینکه یکى از مهم‌ترین محورهاى سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، تبیین برنامه سه لایه دشمن بود که مبتنى بر «فشار اقتصادى، فشار روانى و فشار عملى» است، یادآور شد: برنامه‌ریزى براى فشار اقتصادى بر ملت ایران از سال‌ها قبل توسط دشمنان آغاز شده و در حالی که مقصود اصلى مذاکره‎کنندگان ایرانى در ماجراى برجام مقابله با این فشار اقتصادى و به‌صورت مشخص برداشتن تحریم‌ها بود اما دشمن بدعهد نشان داد که حتى براى عمل به تعهدات صریح خود در برجام نیز حاضر به کاهش تحریم‎های ظالمانه و کاهش فشار اقتصادى بر ملت ایران نیست.

حسینی ادامه داد: مقام معظم رهبری محور دوم نقشه‌ دشمن را یک طراحى پیچیده و هماهنگ با منافقین داخلى براى تبدیل نقاط قوت نظام به نقاط ضعف اعلام کردند و با تشریح سه مثال در زمنیه‎های مختلف اعم از هسته‌اى، توان موشکى و نقش منطقه‌اى و حمایت ایران از مظلومان در جهان فرمودند: دشمن در این بخش از طراحى خود درصدد است نقاط قوت نظام اسلامى و عناصر اقتدار ملى را به نقاط ضعف و چالش برانگیز تبدیل کند تا ملت ایران نسبت به این نقاط قوت، بدبین و دلسرد شوند.

وی با بیان اینکه یکى از مهم‌ترین ابزارها جهت تحقق اهداف شوم دشمنان، بهره‌گیرى از ابزار رسانه اعم از شبکه‌هاى ماهواره‌اى و فضاى مجازى است، گفت: سیاه‌نمایى اوضاع اقتصادى، اجتماعى، امنیتى و فرهنگى کشور، ناامید کردن مردم نسبت به حل مشکلات کشور در آینده‌، کتمان و سانسور پیشرفت‌هاى شگرف کشور در عرصه‌هاى علمى و سازندگى‌، برهم زدن انسجام اجتماعى و وحدت ملى با ایجاد شکاف میان مردم و مسؤولان، روایت بحران از اوضاع داخلى، منطقه‌اى و بین‌المللى کشور و القاى جنگ هراسى در افکار عمومى‌ از جمله آنها است.

امام جمعه بندرگز متذکر شد: در حالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «ما امروز در اوج قدرت هستیم و آینده براى ملت ایران روشن است» و ابعاد قدرتمندى جمهورى اسلامى در عرصه‌هاى علمى، پزشکى، هوافضا، هسته‎اى، موشکى، دفاعى، نفوذ منطقه‌اى و عرصه بین‌المللى حتى بر دشمنان این مرز و بوم پوشیده نیست اما دشمن سعى دارد با نادیده گرفتن و یا کم اهمیت جلوه دادن این دستاوردها، افکار عمومى کشور را در چهلمین سال پیروزى انقلاب اسلامى سرخورده و پشیمان معرفى کند.

حسینی با اشاره به ادعای «نتانیاهو» در خصوص مشکلات خشکسالی در ایران و قصد رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای در اختیار گذاشتن دانش بازیافت آب و مقابله با خشکسالی به ملت ایران، ابراز کرد: ادعای نتانیاهو مانند این است که شمر زمان ادعای سقایی کند، رژیم کودک‎کش صهیونیستی در حالی از دانش و فناوری آب سخن می‎گوید که خود با تصاحب رودخانه‎ها و سرچشمه‎ها و آلوده کردن سفره‎های زیرزمینی غزه و 85 درصد از آب کرانه باختری حتی آلوده کردن آب دریا میلیون‎ها فلسطینی را از این نعمت الهی محروم کرده است.

وی تصریح کرد: تکنولوزی شکنجه مبارزین انقلابی، خشک کردن قنات‎های ایران در زمان رژیم طاغوت، فرمول ساخت مواد روانگردان در آشپزخانه، اجرای فرایند گام به گام براندازی در فتنه 88 و ترور دانشمندان هسته‎ای بخشی از لیست کمک‎های اسرائیل است که تا به امروز ایران ارزانی داشته است!

امام جمعه بندرگز ادامه داد: نکته جالب اینجاست که طی یک سال گذشته نقش جاسوسان محیط زیست اسرائیل مانند «کاووس سیدامامی» در ایجاد خش‎سالی عمدی در ایران و نابودی پوشش گیاهی کشاورزی و دامداری ایران محرز شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار