رئیس آموزش و پرورش آق‌قلا:

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا از تخریبی بودن 35 درصد از مدارس این شهرستان خبر داد.رئیس آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا از تخریبی بودن 35 درصد از مدارس این شهرستان خبر داد.

35 درصد از مدارس آق‌قلا تخریبی هستند
به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمد نسرکانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 35 درصد از مدارس شهرستان آق‌قلا تخریبی هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان آق‌قلا از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مدارس شهرستان آق‌قلا نیاز به فضاسازی مناسبی دارد که متاسفانه 35 درصد از مدارس این شهرستان شرایط مناسبی ندارند و تخریبی هستند و نیاز است که دانش‌آموزان در مدارس مناسبی درس بخوانند.

*18 کلاس درس در آق‌قلا نوسازی شد/ خیرین مدرسه‌ساز همچون سال‌های گذشته وارد صحنه شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه 18 کلاس درس در این شهرستان نوسازی شد، ابراز کرد: با کمک خیرین شهرستان آق‌قلا اتفاقات خوبی در سال‌های گذشته در این شهرستان رخ داد و توانستیم 18 کلاس درس را با مبلغی قریب به 4 میلیارد ریال نوسازی کنیم.

نسرکانی با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آق‌قلا خاطرنشان کرد: مبالغ بسیار خوبی از سوی خیرین به سمت آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا واریز شد.

وی از ترمیم بسیاری از مدارس شهرستان آق‌قلا خبر داد و اذعان کرد: خوشبختانه در سال جاری نیز خیرین مدرسه‌ساز همچون سال‌های گذشته وارد صحنه شدند و بسیاری از مدارس این شهرستان را ترمیم کردند و همچنین تعدادی از مدارس در حال ساخت است.

* مدارس روستایی نیاز به توجه بیشتری دارند/ فضا برای دانش‌آموزان مناسب شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آق‌قلا با بیان اینکه برخی از مدارس روستایی در ین شهرستان نیاز به بازسازی دارند، خاطرنشان کرد: مدارس روستایی نیاز به توجه بیشتری دارند و باید فضا را برای دانش‌آموزان مناسب کنیم.

نسرکانی با بیان اینکه پرداخت زکات،برکت زندگی را افزایش می‌دهد، افزود: با توجه به اینکه فصل تابستان فصل برداشت محصولات کشاورزی است و بسیاری از کشاورزان زکات خودشان را روانه آموزش و پرورش می‌کنند و این مبالغ صرف مدرسه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار