معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گسترش کرسی های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه ها باشد.

گسترش کرسی های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه ها باشد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علی اصغر طهماسبی، در دومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان، اظهار کرد: دانشگاه های استان در فرصت باقیمانده تا سال تحصیلی جدید گزارشی از اولویت های خود را به دبیرخانه کمیسیون دانشجویی ارائه دهند تا به ترتیب مسائل مبتلا به در دستور کار قرار گیرد.

وی پیرامون نشریات دانشجویی هم گفت: به هیچ عنوان مخالف آزادی بیان قانونمند در نشریات دانشجویی نیستیم اما چنانچه در این نشریات عبور از خطوط قرمز نظام و یا انتشار مطالب هنجارشکن مشاهده شود از مسئولان دانشگاه ها انتظار داریم مطابق ضوابط با آن نشریه و گردانندگان آن پیگیری و برخورد قانونی کنند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان گلستان با بیان این که گسترش کرسی های آزاداندیشی در اولویت دانشگاه ها باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به پایین آمدن آستانه تحمل مردم در جامعه، نباید اجازه دهیم مسائل صنفی و اعتراضات دانشجویی، با دخالت ضد انقلاب به بیرون از دانشگاه ها سرایت کند، از مسئولان و رؤسای دانشگاه انتظار داریم تا همه مسائل و درخواست های صنفی دانشجویان را قبل از آن که تبدیل به بحران شود، در اسرع وقت حل و فصل و مدیریت کنند.

طهماسبی با بیان این که اعمال قانون و قانونمداری باید سرلوحه آحاد جامعه باشد، افزود: در هر کشوری قوانینی وجود دارد که همه ملزم به اجرای آن هستند.

وی تصریح کرد: حقوق شهروندی، مسأله عفاف و حجاب و پوشش زنان و مردان هم یکی از قوانین کشور است که در تمام جامعه و به ویژه محیط های دانشگاهی به دلیل حفظ شأن دانشجو باید مورد توجه بوده و رعایت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: آن چیزی که بیش از هر مسأله ای نیاز امروز کشور است بحث وحدت، هم دلی و هم زبانی و پرهیز از دو قطبی نمودن جامعه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار