مدیرکل غله گلستان:

مدیرکل غله استان گلستان گفت: ۸۳۴ هزار تن گندم در ۱۱۰ مرکز خرید استان گلستان خریداری شد.

۸۳۴ هزار تن گندم در گلستان خریداری شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمیدرضا علی محمدی  اظهار کرد: طبق آمار روز ۲۹ خرداد، ۸۳۴ هزار تن گندم در ۱۱۰ مرکز خرید استان گلستان خریداری شد.

وی افزود: از این میزان ۱۴۰ هزار تن در مراکز دولتی و باقی‌مانده در مرکز خصوصی انجام‌شده است.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: میزان ۱۰۹ هزار تن کلزا در مراکز استان خریداری و ساماندهی شد و برای روغن کشی به کارخانه‌های مورد نظر فرستاده شده است.

وی با اشاره به اینکه کیفیت خرید امسال جزو سال‌های خوب بود و به نحو مطلوبی انجام شد، تصریح کرد: به‌جز زمان خرید کلزا که با مشکل حمل مواجه شدیم در سایر اوقات کار خرید به‌خوبی انجام شد و هیچ مشکلی وجود نداشت.

علی محمدی اظهار کرد: امسال به دلیل بارندگی‌هایی که داشتیم نسبت به سال گذشته کار خرید کمی طولانی‌تر شد و از نظر کمی با کاهش برداشت مواجه شده‌ایم.

ماهانه ۱۶ هزار تن گندم برای غبازی‌های استان مصرف می‌شود

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماهانه حدود ۱۶ هزار تن گندم برای خبازی‌های یارانه‌ای استان مصرف می‌شود، افزود: بیش از ۳۲ هزار تن از گندم‌های استان تبدیل به آرد شده که آرد استحصال به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل غله استان گلستان با اشاره به اینکه رقمی که برای استحصال آرد در داخل استان تولید می‌کنیم بسیار چشمگیر است، گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند رقم استحصال آرد در استان به بیش از ۵۰۰ هزار تن خواهد رسید که تقریباً انتظارات استان را برآورده خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار