نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: امروز دشمن آستانه تحمل مردم را با مسائل اقتصادی و تحریم ها نشانه گرفته است و مردم و مسوولان در مقابل این فشارها متحد باشند.

مردم ومسوولان در مقابل فشار تحریم ها متحد باشند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز یکشنبه در دیدار مسوولان قضایی استان گلستان اظهار کرد: تحریم‌های اقتصادی امریکا از جنگ نظامی هم بدتر است و نیاز است همه گروه‌ها از مسوولان و مردم تا بازاریان و اصناف برای مقابله با این فشارها و تحریم‌ها در کنار هم باشند.

امام جمعه گرگان افزود: شرایط جنگ نظامی درمنطقه وجود ندارد و دشمن می‌خواهد با تحریم ها آستانه صبر و تحمل مردم ایران به پایان برسد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با گرامیداشت یاد شهید آیت الله بهشتی؛ قضاوت را حساس و مهم خواند و گفت: رعایت عدالت و اخلاق مداری از مولفه های اساسی قضات است و قاضی در همه حال به ویژه زمان صدور رای باید هوای نفس را از خود دور کنند.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: اجرای عدالت، امانتی الهی و مردمی است که در دستان قاضی قرار دارد و باید با دقت و در همه حال به دنبال تحقق این امر باشد.

رییس کل دادگستری گلستان هم در این دیدار که در سومین روز هفته قوه قضاییه انجام شد، گفت: دادگستری به صورت ویژه به دنبال حفظ امنیت و بالا بردن احساس امنیت در استان و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذار و رونق تولید است.

هادی هاشمیان افزود: سال گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان تشکیل و به همه حوزه های قضایی بخشنامه شد که به هیچ عنوان حکم تعطیلی واحدهای تولیدی در محاکم صادر نشود.

به گفته وی؛ اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی امسال از همه شهرک های صنعتی استان سرکشی و در گفتگو با تولیدکنندگان برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنان چاره اندیشی می شود.

رییس کل دادگستری گلستان؛ سود بالای تسهیلات بانکی را از مشکلات سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: برخی بانک ها بخشنامه های بانک مرکزی را اجرا نمی کنند و با دریافت سود های زیاد، ادامه فعالیت سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان را سخت کرده اند که با کمک دادستان مرکز استان پیگیر رفع این مشکل هستیم.

هاشمیان اضافه کرد: در دیدارهایی که با علمای شیعه و سنی، مسئولان دستگاه های اجرایی و افراد شاخص و تاثیرگذار استان داشتیم، همراهی و بسیج استانی شکل گرفته که نتیجه آن کاهش جرم در استان است.

وی همچنین گفت که در راستای حفظ حقوق بیت المال سال گذشته با حکم قضات گلستان 89 هکتار جنگل و بیش از 700 هکتار مرتع از متجاوزان پس گرفته شد.

 

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار