نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: ما ملت ایران با کسی جنگ و دعوا نداریم، حتی سعی داریم با دشمنان خود کنار بیاییم.

امام جمعه گرگان: ملت ایران هیچ دشمنی با کَسی ندارد

به گزارش گلستان24؛آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان افزود: اما اگر دشمنان بخواهند خرابکاری و توطئه کنند با آنها مبارزه می‌کنیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب عنوان داشت: امام راحل در برابر تهاجم مستکبرین به مظلومان همواره ایستادگی کرد.
نورمفیدی خاطرنشان کرد: ما نیز باید میراث امام را پاسداری کنیم و امروز مقام معظم رهبری در برابر هر زورگویی مقاومت و ایستادگی می‌کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دشمنان اگر بعد از پیروزی انقلاب سر جایشان می نشستند با آنان کاری نداشتیم اما آنان تا به امروز توطئه های هدفدار خود را انجام می دهند.
نورمفیدی افزود: در برجام مبنا این بود که همه به تعهدات خود پایبند باشند اما دنیا دید که آمریکا چه کرد، ما به تعهدات خود عمل کردیم و حتی آژانس انرژی اتمی به این مساله اذعان دارد.
امام‌ جمعه گرگان همچنین با گرامیداشت 15 خرداد تصریح کرد: این روز نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است و در واقع شروع نهضت و گام اول انقلاب ما از 15 خرداد شروع شد.
نورمفیدی با توصیه همگان به تقوا و ضرورت بهره مندی از فیوضات شبهای قدر گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری با مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده نیازمند دعای مردم است و بدون شک این دعاها برای پیشرفت و حل مشکلات اثرگذار خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار