الیاس نادران در جمع دانشجویان بسیجی گنبدکاووس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران جلسات کاخ سعد آباد و امتیازات یک‏طرفه تمام شده است.

دوران جلسات کاخ سعد‌آباد تمام شده است

به گزارش گلستان 24، الیاس نادران عصر امروز در جمع اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با ضروری دانستن استفاده از فناوری هسته‌ای برای رفع بسیاری از موانع پیشرفت‏های علمی و تکنولوژی و حتی دارویی کشور اظهار کرد: به طور مثال در حال حاضر تنها ضعف ماهواره‌‏های ما دوره کوتاه ماندگاری آنها در مدار می‏‌باشد که به دلیل نوع سوخت آن که فسیلی است نمی‏‌تواند مدت زیادی در مدار باقی بماند و باید به سوخت هسته‏‌ای مجهز شود یا مثلا اینکه بسیاری از جانبازان و بیماران کشورمان نیز برای درمان نیازمند فناوری‏‌های نوین پزشکی و هسته‏‌ای هستند.

وی با اشاره به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت شرعی استفاده از موشک‌ها و بمب‌های هسته‌ای و اتمی خاطرنشان کرد: اینکه ما بخواهیم بمب اتمی تولید کنیم مانند این است که اعتقاد شرعی‌مان را زیر پا گذاشته و به ساخت کارخانه تولید مشروبات الکی روی بیاوریم که مخالف تمام اعتقادات دینی و مذهبی ماست.

بیش از نیازمان غنی‌سازی نمی‌کنیم اما نیازمان را خودمان تعیین می‏‌کنیم نماینده مرد تهران با تاکید بر عدم گذر از خطوط شرعی توسط ملت و نظام ایران اسلامی افزود: ما به هیچ وجه فراتر از نیازهایمان به غنی‌سازی یا فعالیت هسته‌ای روی نمی‌آوریم اما نیازمان را خودمان بر اساس خواست و نیاز مردم و زیرساخت‌های کشورمان مشخص می‌کنیم و اجازه دخالت در این امر را به هیچ کس نخواهیم داد. وی با انتقاد از فهم دقیق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از خواص صحبت‌های رهبر فرزانه انقلاب را بعد از 20 سال متوجه می‌شوند و دقیقا هنگامی که دیگر کار از کار گذشته است و عملا دیگر کاری از دست بر نمی‌آید

نادران با انتقاد از متن توافقنامه ژنو و امتیازات داده شده به غرب خاطرنشان کرد: در متن این تواقفنامه با وجود امتیازات بسیار اعطا شده از سمت ایران هیچ بند الزام‌آوری برای غرب وجود ندارد و برای ما نیز حاصل چندانی نیز نداشته است ملت ما که معطل 4، 5 میلیارد دلار بلوکه شده نبودند بلکه مردم ما خواستار به رسمیت شناخته شدن تمام حقوق مسلم خود هستند و خودشان نیز بلدند تحریم‌ها را چگونه دور بزنند و تحریم‌کنندگان را به زانو درآورند. در برابر هیچ فشار و زورگویی عقب‌نشینی نمی‌کنیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم کوتاه آمدن همه مسئولان نسبت به آرمان‌ها و اهداف انقلاب گفت: نه ملت، نه دولت و مجلس و نه رهبری در برابر آنچه که مغایر با شان و عزتمندی ملت ما باشد کوتاه نخواهند آمد و هیچ زورگویی و فشاری را برای عقب‌نشینی از منافع ملت نخواهند پذیرفت. وی با ضروری خواندن توجه دولت به فرامین راهگشای رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: دولت باید در برابر رهنمودهای رهبری تمکین کند و به خوش‌بینی به غرب پایان داده و با نگاه صحیح و بی‌اعتمادی به دشمنان ملت و انقلاب بنگرد تا فریب دست دوستی خائنانه غرب را نخورد که انشاالله این گونه خواهد بود.

نادران با نادرست دانستن گره زدن سرنوشت کشور به مذاکرات هسته‌ای توسط برخی افراد در دولت خاطرنشان کرد: حصول توافق یا عدم توافق بدون نگاه درست و عمیق به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های درونی به هیچ عنوان نمی‌تواند راهگشای مشکلات اقتصادی باشد و تنها راه برون رفت از معضلات اقتصادی پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است.

الیاس نادران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن دغدغه برخی نسبت به تلاش برای نوشاندن جام زهری دوباره به رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب صریحا و علنا درباره مسایل هسته‌ای به طور عمومی و در جمع مردم اعلام نظر کرده‌اند و این در حوزه دیپلماتیک یعنی این تلاش‌ها برای نوشاندن جام زهر بی‌فایده است زیرا آنچه رهبری به صورت علنی اعلام کنند یعنی قابل کوتاه آمدن نیست. دوران جلسات کاخ سعدآباد تمام شده است وی با بیان اینکه دیگر دوران سال 82 و جلسات کاخ سعدآباد تمام شده است، اظهار کرد: به هیچ عنوان دیگر مجلس با کمک همه مسئولان نظام اجازه خیانت به مردم و منافع آنها را نخواهد داد و محکم و استوار پای منافع ملت ایستاده‌ایم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن دل خوش به این است که در دقیقه 90 تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران کوتاه بیاید، اظهار کرد: این یک خیال خام و باطل است و دولت و مجلس با قدرت تا آخرین لحظه از اصول و منافع ملت عقب‌نشینی نمی‌کنند. نادران با اعلام بی‌اعتمادی به غرب و آمریکا از سوی مجلس تصریح کرد: همه تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود زیرا به هیچ عنوان به وعده‌های دروغین غرب اعتمادی نداریم حتی اگر قرار باشد بین امضای توافقنامه و تعهد غرب برای برداشتن همه تحریم‌ها 24 ساعت فاصله بیافتد ما به این تعهدات اعتمادی نداریم. وی با اشاره به توضیحات وزیر امور خارجه در مجلس پیرامون مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: نمایندگان از وزارت خارجه گله‌هایی داشتند اما با توجه به شرایط کشور و مذاکرات و مصلحت نظام تصمیم بر آن شد که به ضمن بیان نقدها و تذکرات از دادن کارت زرد به وزیر خارجه اجتناب شود زیرا معتقدیم تیم مذاکره کننده نیز از فرزندان همین ملت است ولی دچار اشتباه محاسباتی و تاکتیکی شده‌اند و باید در نوع نگرش به غرب تجدید نظر کنند.

گفتنی است الیاس نادران پس از سخنرانی در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گنبدکاووس به همراه جمعی از اعضای بسیج دانشجویی به دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه این شهرستان رفتند و نماز جماعت را به همراه ایشان اقامه کردند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار