مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با برگزاری ۱۷ مسابقه در بخش ساندا برگزار شد و ورزشکاران صعودکننده به مرحله نیمه نهایی هر وزن مشخص شدند.

مسابقات ووشو جام پارس ـ گرگان| مرحله مقدماتی مسابقات در بخش ساندا برگزار شد؛ معرفی ووشوکاران مرحله نیمه نهایی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ روز نخست مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در بخش ساندا با برگزاری 17 مسابقه در وزن های مختلف برگزار شد و 4 ووشوکار برتر هر وزن برای رقابت در مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

در روز نخست در بخش ساندا در وزن کمتر از 56 کیلوگرم مای وان هوین از کشور ویتنام با هایک گاسپاریام از ارمنستان به مصاف هم رفتند که هایک گاسپاریام از ارمنستان با نتیجه 2  بر صفر به برتری رسید و همچنین در این وزن زاهور احمد از پاکستان و امید شهریاری از تیم پارس جنوبی به مصاف هم رفتند که به علت مصدومیت امید شهریاری از ناحیه صورت، زاهور احمد از پاکستان به برتری رسید.

در این وزن آشوک کومار یاداو از هندوستان استراحت داشت و در دیدار آخر هم جابر ناصریان از تیم هیئت ووشو استان گلستان و محمد اشان عزیز از افغانستان هم به مصاف هم رفتند که جابر ناصریان حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی این زون صعود کرد.

در وزن کمتر از 60 کیلوگرم پهام وان کوین از کشور ویتنام و عبدل خانلیو از کشور پاکستان به مصاف هم رفتند که عبدل خانلیو برابر حریف خود پیروز شد و در دیدار دوم این وزن رضا صبحانی از تیم پارس جنوبی به مصاف تیگرام شابویان از ارمنستان رفت که صبحانی در همان راند نخست حریف خود را مغلوب کرد.

در دیدار سوم هم اسفار فدی از سوئد به مصاف بیکی سینگ از هندوستان رفت که بیکی سینگ از هندوستان برابر حریف خود پیروز شد.

در آخرین بازی این وزن هم عرفان آهنگریان از تیم هیئت ووشو استان گلستان با معراج احمد از افغانستان دیدار کرد که در پایان عرفان آهنگریان برابر رقیب خود پیروز شد.

در وزن کمتر از 65 کیلوگرم هم فرود ضفری از تیم پارس جنوبی به مصاف لی‌تان آنه از ویتنام که در پایان فرود ضفری از تیم پارس جنوبی برابر حریف خود پیروز شد و در دیدار دوم خالد هوتاک از افغانستان به مصاف آرتیر میناسیان از ارمنستان که خالد هوتاک به پیروزی رسید و در دیدار پایانی این وزن آلکسندر الراسی از لبنان و علی محمدی از تیم هیئت ووشو استان گلستان به مصاف هم رفتند که علی محمدی حریف لبنانی را شکست داد.

در این وزن، کیران سینگ از هندوستان نیز استراحت داشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در وزن کمتر از 70 کیلوگرم پارسا نوری از تیم هیئت ووشو استان گلستان به مصاف پرادیپ کومار از هندوستان رفت که در پایان پرادیپ کومار برابر حریف گلستانی خود پیروز شد.

محسن سیفی از تیم پارس جنوبی هم با محمد مرتضی هوتاک از افغانستان دیدار کرد که در پایان محسن سیفی پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در این وزن جیوان آزویام از ارمنستان و کارلوس ابراهیم از لبنان هم استراحت داشتند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در وزن کمتر از 75 کیلوگرم باچیر یامینه از لبنان و مائز خان از پاکستان به مصاف هم رفتند که مائز خان از پاکستان حریف خود را مغلوب کرد و در دیدار دوم این وزن عبدل معروف حایدری از افغانستان با آنوپ کومار از هندوستان مسابقه دادند که عبدل معروف حایدری از افغانستان پیروز شد.

در این وزن یوسف صابری از تیم پارس جنوبی و عباس شیخی از تیم هیئت ووشو گلستان هم استراحت دارند.

در وزن کمتر از 80 کیلوگرم هم پراون کومار از هندوستان با دیوید کاسومایان از ارمنستان مسابقه دادند که در پایان دیوید کاسومایان از ارمنستان به برتری رسید. در دومین دیدار هم یزدان کرمی‌نژاد از تیم پارس جنوبی به مصاف محمد ارشاد عبدلی از افغانستان رفت و یزدان کرمی‌نژاد حریف افغانی خود را مغلوب کرد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در این وزن محمدمهدی گرشاسبی از تیم هیئت ووشو گلستان و نگویان وان نقیا از ویتنام نیز استراحت داشتند.

در وزن کمتر از 85 کیلوگرم هم تنها 4 ورزشکار شرکت داشتند که به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در وزن کمتر از 90 کیلوگرم هم راجیندر سینق از هندوستان به مصاف چادی نصرالله از لبنان رفت که در پایان راجیندر سینق از هندوستان پیروز شد.

در این وزن آرمان بازیاری از تیم پارس جنوبی، خالد عمر نوری از افغانستان و حسین شجاعی از تیم هیئت ووشو استان گلستان استراحت داشتند و به مرحله بعدی صعود کردند.

در وزن بیشتر از 90 کیلوگرم هم تنها محمد نصیری از تیم پارس جنوبی و میشائیل زمار از لبنان شرکت کردند که مرحله نهایی صعود کردند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات عصر امروز در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌

 

ارسال نظر

آخرین اخبار