هاشمی : در کشور ما طومار امضا کردن عرف شده

استاندار گلستان گفت : من یه سوال از شما می کنم آیا نفرات قبلی این مقدار تجربه که این خانم دارد ، آیا به همین مقدار از هنر و فرهنگ و رسانه سر در آورده بودند ؟ خواسته ها و نیازهای شما را تامین کردند ؟

توجیه قابل تامل استاندار گلستان در خصوص انتصاب مدیر کل ارشاد : آیا مدیران قبلی ارشاد به میزان این خانم از هنر ، فرهنگ و رسانه سر در می آوردند ؟

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هشامی استاندار گلستان عصر دیروز 3 تیرماه در جمع اصحاب رسانه استان در خصوص انتصاب سیاسی و جناحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت : این نکته را بگویم که در ارتباط با انتصاب خانم ها ما شعارمان این نیست که فقط خانم ها را بدون هیچ سابقه و روزمه کاری سر کار بیاوریم .

هاشمی افزود : اعتقاد داریم خانم ها جایگاه واقعی خود ا پیدا نکرده اند ، خانم هایی هستند که شایستگی و ظرفیت دارند ، ما بحثمان این خانم هاست و در این چارچوب کمیته هایی داریم که مدیران زن دارای پتانسیل را شناسایی می کنند و قطعا این انتصاب بدون شناسایی اتفاق نیفتاده است .

وی تصریح کرد : اگر این مثالی که شما گفتید ( مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان) اگر محقق شود ، گزینه ایست که از بین 10 گزینه این فرد انتخاب شده و من استاندار شاید پیشنهاد دهنده باشم ولی در مصاحبه ها و بررسی ها ورودی ندارم و در سایر دستگاه های اجرایی هم همین طور است که من در اینکه چه کسی انتخاب شود دخالتی نمی کنم ولی کسی ضعیف باشد را برکنار می کنم.

استاندار گلستان همچنین اضافه کرد : در خصوص انتصابها 5 تا پیشنهاد می شود و در وزارتخانه بررسی های لازم انجام و انتصاب صورت می گیرد.

هاشمی در توجیه انتصاب یک زن به عنوان مدیر کل ارشاد استان اینگونه توجیه کرد : من یه سوال از شما می کنم آیا نفرات قبلی این مقدار تجربه که این خانم دارد ، آیا به همین مقدار از هنر و فرهنگ و رسانه سر در آورده بودند ؟ خواسته ها و نیازهای شما را تامین کرده بودند ؟

وی در پاسخ به این سوال که کارکنان ارشاد ناراضی و طومار امضاء کرده اند گفت : در استان گلستان و کشور ما عرف است که طومار امضا کنند که این رو می خواهیم و آن را میخواهیم . بحث ما اینست که این خواهر ما رئیس دانشکده بوده ، حداقلش یک خواهر بوده ، دکترا دارد و حداقلش بین 10 گزینه انتخاب شده واصلا ما به شکل فردی روی کسی بحث نکنیم و اطمینان داشته باشید اگر توفیق پیدا کند حوزه فرهنگ و ارشاد را تغییر می دهد .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار