فرماندار علی آباد کتول تاکید کرد؛

لزوم حمایت عملی از محصولات بومی شهرستان/ الگوی ما مبارزه با اشرافی گری باشد
 

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به انتخاب شعار «حمایت از کالای داخلی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: مسئولین ادارات شهرستان موظف هستند در راستای عمل به این شعار و حمایت از کالای ایرانی، در مراسم ها، همایش ها و اهدای جوایز از کالاها و محصولات بومی شهرستان استفاده کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حسن هدایتی کتولی در نشست شورای اداری این شهرستان بیان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی تنها نباید در شعار بسنده کنیم. کارگاه ها و کارخانه ها نیازمند حمایت عملی هستند تا منجربه ایجاد اشتغال و رشد صنعت شوند. مسئولین ادارات شهرستان علی آباد کتول در این راستا از این پس باید برای اهدای جوایز و برگزاری مراسم ها و همایش ها در درجه اول از محصولات و کالاهای بومی استفاده کنند.

لزوم پیشگیری از مواد مخدر در جامعه

وی در ادامه با اشاره به آثار ویرانگر مواد مخدر بر حوزه های بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی، اظهار کرد: 30 درصد مجرمین، مجرم مواد مخدر و 70 درصد مجرمین نیز گرفتار این مواد افیونی هستند که این آمارها اهمیت هوشیاری و وظیفه مندی ما را برای انجام برنامه ریزی ها و اقدامات پیشگیرانه ی موثر و کاراتر، دوچندان می کند.

هدایتی کتولی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دستگاه های ذیربط برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستانی، گفت: اعتیاد به مواد مخدر و عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای بنیان خانواده است که برای پیشگیری از آن باید ضمن عزم و اراده ای جدی، تدابیر و تمهیدات خاصی در دستور کار قرار گیرد تا این آسیب اجتماعی خطرناک بیش از این گریبان جامعه ی ما را نگیرد.

با اشرافی گری مبارزه کنیم

فرماندار علی آباد کتول همچنین با بیان اینکه همه ی ما باید مبارزه با اشرافی گری و اسراف را الگوی خود قرار دهیم، اذعان کرد: در این راستا نیازمند سیاستی یکپارچه در همه ی دستگاه های اجرایی و قضایی هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار