رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری باید برنامه مدونی در سال ۹۷ داشته باشیم چراکه حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است.

حمل و نقل هوایی یکی از الزام های گردشگری محسوب می شود

به گزارش گلستان24؛فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (18 فروردین) در نخستین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال 97 گفت: اقدامات خوبی از سوی سازمان ها برای جذب و ماندگاری مسافر در ایام نوروز 97 صورت گرفت که بسیار مورد توجه است.

 

وی جانباختن مسافر شیرازی در شهرگرگان را یک اتفاق تلخ یاد کرد و افزود: برای اسکان همراهان این مسافر جانباخته اقدامات و تدابیر خوبی اندیشیده شد و توانستیم خدماتی را به آنها ارائه دهیم.

 

عبدالهی اظهارداشت: در این ایام با همگرایی و اقدامات خوبی که از سوی سازمان ها و مسئولان مربوطه صورت گرفت توانستیم شاهد اتفاقات خوبی در گرگان باشیم.

 

وی تصریح کرد: با همکاری مجموعه شهرداری گرگان و استاندار گلستان سایت زباله در تپه هزارپیچ گرگان درخت کاری شد و این نشان می دهد با همدلی می توان اتفاقات خوبی را رقم زد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای رسیدن به اهداف مقام معظم رهبری باید برنامه مدونی در سال 97 داشته باشیم چراکه حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است.

 

وی فرهنگ سازی را نیاز جامعه امروز ایران دانست و افزود: اگر چه برخی از کالاهای ایرانی از کیفیت کمتری برخوردار هستند اما باید با حمایت خود اقتصاد کشور را نجات دهیم.

 

حمل و نقل هوایی یکی از الزام های گردشگری محسوب می شود

ناصر گرزین، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه گفت: در ایام نوروز 97 فعالیت های خوبی با همراهی و همکاری دستگاه های مربوطه در شهرستان گرگان رقم خورد.

 

وی افزود: اگر امروز شورا و میراث فرهنگی بحث گردشگری را دنبال می کند زیر ساخت آن در فرودگاه و حمل و نقل اتفاق می افتد.

 

گرزین بحث حمل و نقل هوایی را یکی از الزام های گردشگری اعلام کرد و اظهارداشت: یکی از پایه های مهم توسعه صنعت گردشگری بحث حمل و نقل هوایی است که باید اتفاق افتد چرا که در جذب توریست نقش بسیار مهمی برعهده دارد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های صنعت گردشگری ماندگاری مسافران در شهر است، تصریح کرد: صنعت گردشگری را باید به عنوان یک درآمد پایدار در گرگان داشته باشیم.

 

عملکرد شهرداری قابل دفاع است

حمید آقاملایی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: عملکرد شهرداری گرگان در ایام نوروز قابل دفاع است.

 

وی افزود: برای اینکه گرگان به سرمنزل مقصود برسد نیازمند کار تیمی است که باید انجام شود و در حوزه اطلاع رسانی باید قوی تر عمل کنیم.

 

احداث پارک مسافر در اولویت شهرداری گرگان قرار گیرد

محمد ابراهیم جرجانی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: در ستاد استقبال از بهار المان های نوروزی بسیار خوبی در سطح شهر نصب شد که بسیار مورد توجه بود.

 

وی با اشاره به اینکه طی ماه های آینده فصل تابستان را در پیش خواهیم داشت، افزود: باتوجه به طولانی بودن تعطیلات تابستان ما مسافران بیشتری از ایام نوروز را در شهر خواهیم داشت که به محورهای ناهارخوران و النگدره مراجعه خواهند کرد.

 

جرجانی اظهارداشت: با مراجعه مسافران به ناهارخوران و النگدره این مکان ها اشغال خواهد شد و صحنه های زننده ای را شاهد خواهیم بود که می طلبد این موضوع در اولویت شهرداری قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر سعی داریم در بحث گردشگری موفق شویم باید مدیریتی دربحث مسافر صورت گیرد که این نیازمند احداث پارک مسافر است.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در ایام نوروز امسال 99 درصد از خودروهایی که در ناهارخوران و النگدره پارک شده بود متعلق به شهرهای دیگر بود بیشترین آنها مربوط به پلاک 36 بودند.

 

وی افزود: با راه اندازی پارک مسافر کمک بسیاری می توان به اشتغال و کارآفرینی این شهر کرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار