کشف انواع وسایل شکار و سلاح ؛

در بازرسی از منزل یک شکارچی در روستای چشمه خان گرمه خراسان شمالی ، مقداری گوشت حیوان شکار شده و آلات و ادوات شکار کشف شد .

دستگیری شکارچیان غیرمجاز اهل خراسان شمالی در پارک ملی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیر مجاز توسط یک نفر شکارچی در روستای چشمه خان از توابع شهرستان گرمه استان خراسان شمالی درحاشیه پارک ملی گلستان، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی گلستان در جریان تحقیقات خود به اطلاعاتی دقیق از متخلفان دست یافتند و با هماهنگی با دادستان شهرستان و اخذ نیابت قضایی مبنی بر حکم ورود به منازل، به همراه مامورین نیروی انتظامی رباط قره بیل و اکیپی از ماموران محیط زیست واحدهای میرزابایلو ،دشت وتنگه گل با رعایت تمامی موازین شرعی ،عرفی وقانونی وارد منازل مظنونان شده و به تفتیش منازل پرداختند.

درجریان بازرسی از این منازل ، یک قبضه اسلحه غیرمجازتک لول ، 366 چاشنی فشنگ ساچمه ای ، انواع فشنگ های چهارپاره، ساچمه ای، تک گلوله، جنگی کلاش، برنو، 88 عدد فشنگ مشقی کلاش ، پیمانه باروت، دستگاه چرخ گلوله ساز ، دوربین چشمی ،3عدد دوربین تک چشمی اسلحه ،196 عدد پوکه ساچمه ای کالیبر 12 ، کیسه آغشته به خون و گوشت حیات وحش شکار شده در حدود 8کیلو گرم کشف و ضبط شد.

در این رابطه شکارچیان متخلف پس از تشکیل پرونده به جرم شکار غیرمجاز جانوران وحشی حمایت شده و همچنین نگهداری ادوات غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شدند.

با توجه به مقدار گوشت و نحوه نگه داری، گوشت های مکشوفه برای تعیین نوع دقیق گونه به آزمایشگاه ژنتیک ارسال خواهند شد.

5588

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار