یک کوسه خونخوار زنی را که با نامزدش در آب‌های یکی از سواحل کالیفرنیای آمریکا مشغول شنا و تفریح بود را مورد حمله قرار داد و قسمتی از گوشت ران پایش را خورد.

کوسه آدمخوار پای زن شناگر را خورد

یک کوسه خونخوار، زنی را که با نامزدش در آب‌های یکی از سواحل کالیفرنیای آمریکا مشغول شنا و تفریح بود را مورد حمله قرار داد و قسمتی از گوشت ران پایش را خورد.

به گزارش گلستان24، حمله این حیوان به زن شناگر نزدیک ساحل ایالتی «سن آنوفره» در شمال سن دیگو اتفاق افتاد.

یکی از شاهدان عینی که در نجات و به ساحل آوردن این زن به ساحل نقش داشت، گفت: « کل قسمت پشت پای این زن توسط کوسه کنده شده بود و اگر سریع به او کمک نمی‌کردیم جانش در معرض خطر جدی قرار داشت. او پس از حمله کوسه کاملا بیهوش بود. ما او را به ساحل آوردیم و پس از انجام کمک‌های اولیه زن مصدوم به‌صورت هوایی به بیمارستان انتقال یافت. »

نام این زن «لی آنه اریکسون» ذکر شده است و مادر 3 کودک است، در زمان وقوع حادثه با نامزدش در آب‌های ساحلی مشغول شنا و تفریح بود.

یکی از دوستان خانوادگی این زن گفت: «در موقع حمله کوسه لی آنه مشغول شنا و نامزدش در حال موج ‌سواری بوده است که ناگهان فریاد زن بلند می‌شود. نامزد زن بلافاصله از روی تخته موج‌سواری به داخل آب دریا شیرجه زده و او را از عمق آب بیرون کشیده و روی تخته موج سواری می‌اندازد و بند لاستیکی تخته موج‌ سواری را دور پایش می‌بندد تا از خونریزی جلوگیری کند. سپس به کمک چند نفر دیگر که در صحنه حضور داشتند، او را به ساحل رسانده و به بیمارستان منتقل می‌کنند. »

«کریس لوی» مدیر آزمایشگاه کوسه‌شناسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ با مشاهده زخم‌های مصدوم و جای دندان‌ها و شکل آرواره‌های آن، نوع کوسه مهاجم را کوسه سفید اعلام کرده است. به گفته وی اخیرا تعدادی کوسه خطرناک در اطراف این منطقه مشاهده شده‌اند.

طبق اعلام پزشک معالج، این زن مصدوم هنوز در حالت کما به‌سر می‌برد. پس از حمله کوسه ساحل محل حادثه تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

 

-

-

 

منبع: جام جم آنلاین

 

ارسال نظر

آخرین اخبار