ئیس ‌جامعه خیرین مدرسه‎ساز خبر داد

رئیس ‌جامعه خیرین مدرسه‎ساز با بیان اینکه ٣٧ درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز احداث کردند، گفت: مشارکت خیرین در این بخش رو به افزایش است.

احداث ۳۷ درصد مدارس کشور توسط خیرین/ فعالیت 1000 خیر مدرسه‎ساز در خارج از کشور

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  محمدرضا حافظی عصر دیروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان ‌فضیلت دانش را بالاتر از زیارت خانه خدا دانست و اظهار کرد: دین مقدس اسلام دانش را بالاتر از عبادات می‌داند و برای آن فضیلت بسیاری قائل شده است.

وی جایگاه و نقش انسان‎سازی معلمان را در جامعه بسیار باارزش خواند و تصریح کرد: معلمان دانش‌آموزان را برای پذیرش مسوولیت‎ها و نقش‎آفرینی در توسعه کشور آماده می‎کنند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز از وجود ٦٥٠ هزار خیر مدرسه‎ساز در کشورمان و بیش از یک هزار خیر در خارج از کشور خبر داد و گفت: از آنجایی که ١٠ درصد فرزندان ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند ‌خیرین برای آنکه فرزندان ایرانی مقیم خارج زبان مادری و فرهنگ ایرانی را فراموش نکنند نسبت به کار خیر اقدام کردند.

حافظی با بیان اینکه  ٣٧ درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز احداث کردند، تأکید کرد:  مشارکت خیرین در این بخش رو به افزایش است.

وی ابراز امیدواری کرد زمینه فعالیت‌ خیرین مدرسه‌‎ساز در کشور فراهم شود تا مشارکت آنها در این کار خیر افزایش یابد و گفت: در جهان امروز که جنگ آن را فراگرفته است ملت ایران برای کسب علم و دانش فرزندان این مرزوبوم تلاش می‌کند.

‌انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار