رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گرگان:

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 37 درصد از مدارس کشور طی بیست سال توسط خیرین ساخته شده است.

ساخت 37درصد مدارس کشور توسط خیرین/ 1000 خیر ایرانی در خارج از مرزها فعالیت می کنند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت آموزش در دین اسلام همواره بالاتر از عبادت آورده شده است.

وی افزود: خدا را شاکریم «ملت» موقعیت کشور را بخوبی درک کرده است و برای آینده فرزندان خود در ساخت مدرسه سرمایه گذاری می کنند.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: جامعه خیرین مدرسه ساز تشکل مردمی است که در کشور و فراملی فعالیت می کند.

حافظی ادامه داد: بیش از 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و بیش از یک هزار خیر ایرانی در خارج از مرزها فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه 10درصد ایرانی ها در خارج از کشور زندگی و در مدارس خارجی و با فرهنگ آن ها درس می خوانند، بیان کرد: بسیاری از آنان زبان مادری و ملیت خود را فراموش می کنند و حتی علیه کشور خود آموزش می بیند لذا برای آنان مدرسه ساختیم تا در مدرسه ایرانی با معلمان ایرانی و با فرهنگ این مرز و بوم تربیت شوند .

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در خاتمه گفت: در دنیایی که جنگ و خونریزی همه جا را فرا گرفته در کشور ما در زیر سایه رهبر معظم انقلاب با آرامش زندگی می کنیم که حمایت خود را از این مجمع در دیدارهای مختلف ابراز می کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار