مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

بانوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان با ۳۰ غرفه در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توانمندی‌های بانوان که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال برگزاریست، حاضر شدند.

حضور فعال بانوان مددجوی گلستانی در نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  امان اله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در بازدید از نمایشگاه تولیدات مشاغل بانوان گفت: ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به‌ویژه زنان سرپرست خانوار از اهمیت به سزایی برخوردار است.

وی افزود: ۶۰ مددجوی و مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان گلستان در ۳۰ غرفه از نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توانمندی‌های بانوان به بازاریابی و فروش محصولات خود می‌پردازند.

حسین پور عنوان کرد: عرضه محصولات و تولیدات مددجویان، آشنایی با بازار و شیوه بازاریابی و توسعه و تقویت اقتصادی طرح‌ها با معرفی در نمایشگاه از اهداف مشارکت این نهاد در نمایشگاه است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: محصولات صنایع‌دستی، پوشاک، گل و گیاه، مصنوعات خانگی، تابلو فرش، ترشیجات، گیاهان دارویی، لوازم تزئینی آشپزخانه، مصنوعات چرمی و چوبی تزئینی و محصولات بافتنی در غرفه‌های این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: با خرید تولیدات مددجویان و حمایت از آن‌ها باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالانی که به عرصه تولید و اشتغال ورود پیداکرده‌اند را فراهم آورده و در راستای رفع محرومیت و کاهش بیکاری قدم برمی‌داریم.

حسین پور با توجه به تعهد ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در سال جاری گفت: این نهاد با استعدادیابی و استعداد سنجی افراد، مشاوره شغلی، پرداخت تسهیلات، بازدید و نظارت از طرح‌های اشتغال، برگزاری نمایشگاه، بیمه طرح‌ها و تسهیلات و بیمه تأمین اجتماعی مجریان طرح اشتغال‌زایی به حمایت و توانمندسازی آن‌ها می‌پردازد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات اشتغال‌زایی سال ۹۷ یادآور شد: سال گذشته بیش از سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار ۶۶میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اجرا شد.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت پنج روز از سوم تا هفتم تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان دایر است.

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

photo 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار