رحمانی فضلی در نشست خبری:

وزیر کشور با اعلام اینکه در خرمشهر یک مورد تیراندازی بوده و یک نفر زخمی شده اما کسی کشته نشده است، گفت: ما با اعتراضی که بتوان امنیت آن را کنترل کرد مشکلی نداریم، اما بعضی مواقع این اعتراضات به کف خیابان می‌رسد و از دست معترضین نیز خارج می‌شود.

هیچکس در خرمشهر کشته نشده است/ با اعتراضات کنترل‌شده مشکلی نداریم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز یکشنبه 10 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هر سه ماه بنایمان این است که در خدمت اصحاب رسانه باشیم.

 

وی افزود: اولویت های وزارت کشور، موضوع امنیت، وحدت و انسجام ملی، رضایت مندی مردم، توسعه بر مبنای موضوعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، حوزه آسیب‌های اجتماعی، مشارکت عمومی، آزادی های مدنی، بوده است.

رحمانی فضلی در ادامه گفت: قطعاً در نیمه دوم سال تحرکات گروه‌های سیاسی برای انتخابات مجلس آغاز می شود، مذاکراتی با احزاب و گروه‌ها داشته‌ایم و سعی می‌کنیم فضایی آرام با نشاط، امن، امیدوار کننده و کار آمد را مهیا کنیم.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری با اعلام اینکه در خرمشهر یک مورد تیراندازی بوده و یک نفر زخمی شده اما کسی کشته نشده است، خاطرنشان کرد: ما با اعتراض کنترل‌شده که بتوان امنیت آن را کنترل کرد مشکلی نداریم، اما بعضی مواقع این اعتراضات به کف خیابان می‌رسد و از دست همه افراد و معترضین نیز خارج می‌شود.

ادامه دارد ..

 

ارسال نظر

آخرین اخبار