افزایش تعداد گروه‌های جهادی به 18 هزار گروه؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افزایش تعداد گروه‌های جهادی به 18 هزار گروه تا پایان امسال خبر داد و گفت: بسیج و سپاه به‌دنبال تسهیل‌گری است.

سردار غیب‌پرور: کار بسیج و سپاه تسهیل‌گری است/ ادعای تصدیگری نداریم

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اظهار داشت:  امروز روز خوبی است و شاهد حاصل کار مجاهدانه و فراگیر همه دستگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه محور این وفاق استاندار کرمانشاه بود، افزود: امروز بیش از هفت ماه از زلزله می‌گذرد، در ۴۵ روز اول مشغول آواربرداری و کارهای اولیه بودیم و بعد از این مدت با پنج ماه کار با این عظمت صورت گرفت که اتفاق خوبی افتاد و اولویت به روستاها و مددجویان بهزیستی داده شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مددجویان نیازمندتر از دیگران بودند، بسیاری از آنها مشکلات معلولیت جسمی دارند و در آن روزها متحمل مشقت زیادی شدند و بنابراین اولویت به این قشر داده شد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در موضوع بازسازی تمام سپاه‌های استانی حضور داشتند، خاطرنشان کرد:  این کار امروز به همت خیران مازندرانی صورت  گرفته و امام جمعه بابل و فرمانده سپاه این شهر هم در این مراسم حضور دارند و کلید ۲۰۰ واحد بازسازی شده را تحویل مردم می‌دهیم.

وی تصریح کرد:‌ این زلزله برای همه ما غم داشت و داغ ما هنوز التیام پیدا نکرده، اما در کنار این غم درس‌های بزرگی گرفتیم که اگر باهم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی می‌شود انجام داد و نقطه آغار آن هم حضور حضرت آقا در این مراسم بود که شور و نشاط در همگان ایجاد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در زمانی که نظام و مردم شریف با مشکلاتی مواجه هستند با این وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌توان انجام داد علاوه بر افتتاح این ۲۰۰ واحد همه در کنار هم هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به پای کار بودن تمام دستگاه‌ها در بازسازی، گفت: امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم و با بلندای تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق آییم تا چشم دشمن از این قدرت و عظمت کور شود.

وی از فعالیت ۸ هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و گفت: در سراسر کشور ۸ هزار گروه جهادی داریم که تا پایان امسال ۱۰ هزار تا گروه جهادی دیگر به این تعداد اضافه می‌شود و امسال تعداد این گروه‌ها به ۱۸ هزار گروه می‌رسد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینها نه فقط برای بلایای طبیعی که وجهه همت این گروه‌ها خدمت‌رسانی و رفع محرومیت است، ادعای تصدی‌گری نداریم  و به دنبال تسهیل‌گری هستیم بسیج و سپاه با تمام ساز و کارها در خدمت مردم و دولت است.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:‌جایی که پای مردم وسط باشد میدان انسجام است و بسیج و سپاه با تمام توان در کنار کسانی است که به دنبال خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار