مسوول بسیج دانشجویی گنبدکاووس خبر داد

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اعزام دانشجویان بسیجی این شهرستان در سه مرحله به اردوهای جهادی تابستانه این تشکل، گفت: با شرکت 80 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های گنبدکاووس نخستین مرحله از این اعزام‌ها انجام شد.

اعزام نخستین کاروان دانشجویان جهادگر به روستاهای محروم گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ محسن صبوری  در گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی بنا بر رسالت‌های انقلابی خود برای کمک به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه آبادانی و پیشرفت کشور همچون سال‌های گذشته اردوهای جهادی خود را در قالب طرح هجرت سه برگزار می‌کند، اظهار کرد: این اردوها که با حضور دانشجویان جهادگر بسیجی در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود، می‌تواند نماد روشنی از خدمتگزاری بی‌منت بسیجیان به مردم عزیز باشد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در طی سال علاوه بر تعطیلات عید نوروز و سه ماهه تابستان در برخی تعطیلات و اواخر هفته‌ها نیز با اجرای طرح امتداد اردوهای جهادی برای خدمت به مردم محروم در روستاها حاضر می‌شود، افزود: در حال حاضر در حال تدارک و پشتیبانی گروه‌هایی هستیم که در طرح تابستانه اردوهای جهادی دانشگاه‌های گنبدکاووس شرکت می‌کنند.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اعزام‌های تابستانه اردوهای جهادی این تشکل دانشجویی در سه مرحله صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: امروز مرجله نخست اعزام‌ها با اعزام 80 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های گنبدکاووس صورت گرفته و در تاریخ های 25 تیر و 15 مرداد نیز مراحل بعدی اعزام‌ها اجرایی خواهد شد.

صبوری با اشاره به اینکه در این مرحله از اعزام بالغ بر 60 دانشجوی بسیجی دختر و 20 دانشجوی بسیجی آقا به روستاهای محروم شهرستان گنبدکاووس اعزام شدند، تصریح کرد: روستاهای «تونلی کوچک»، «تکه‌لر» و «ملک علی‌تپه» در دهستان «آق‌آباد» بخش مرکزی گنبدکاووس میزبان سه گروه جهادی خواهران خواهد بود و روستای «توحید» نیز میزبان گروه جهادی برادران در این مرحله از اعزام خواهند بود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی خواهران در عرصه‌های فرهنگی، علمی، بهداشتی، آموزشی و مهارتی، مطالبه‌گری و اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهند کرد، اضافه کرد: گروه‌های برادران نیز علاوه بر اقدامات فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی عمدتا در عرصه عمرانی فعالیت خواهند کرد.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان گنبدکاووس از حضور یک گروه 100 نفره از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در شهریور ماه برای شرکت در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خبر داد و گفت: این عزیزان نیز به صورت عمده در قالب فعالیت‌های عمرانی در چند روستای محروم شهرستان حضور خواهند یافت.

صبوری با تقدیر از همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس به ویژه دانشگاه دولتی این شهرستان برای اعزام دانشجویان جهادگر بسیجی به روستاهای محروم و شرکت در اردوهای جهادی، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولان در صورت عدم بروز اتفاق پیش‌بینی نشده بازدید مسوولان ارشد شهرستانی از جمله امام جمعه، فرماندار ویژه، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بخشدار مرکزی گنبدکاووس را نیز از روستاهای هدف طرح هجرت در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار