نماینده مردم شرق گلستان:

نماینده مردم شرق گلستان در خصوص آخرین وضعیت کنوانسیون FATF و عملکرد مجلس در این خصوص گفت: فصل الخطاب سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص است و مجلس در مسیر سخنان رهبری عمل می کند.

فصل الخطاب در خصوص FATF سخنان مقام معظم رهبریست / بیانیه اتحادیه اروپا بسیار ضعیف بود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ در خصوص اینکه بالاخره مجلس بعد از این 2 ماه در خصوص کنوانسیون FATF چه خواهد کرد از شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی سوال کردیم.

شهرام کوسه غراوی در خصوص آخرین وضعیت این کنوانسیون و نحوه عمل مجلس در خصوص آن به خبرنگار راه اترک گفت: فصل الخطاب در این مورد سخنان مقام معظم رهبری است و مجلس در مسیر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص این کنوانسیون عمل خواهد کرد.

 

سخنان محکم رئیس جمهور خطاب به آمریکا و اعلام این که در صورت تحریم نفتی، نفت کسی دیگر هم به فروش نخواهد رفت، تحسین خیلی ها را برانگیخت.

همچنین رئیس جمهور در سخنان خود در زمینه بیانیه جدید اروپا، این بیانیه را بسیار ضعیف برشمرد.

از شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در خصوص اظهار نظرهای جدید رئیس جمهور پرسیدیم.

شهرام کوسه غراوی گفت: همه مسئولین تمام مسیری که می خواهند طی کنند، صحبتهای مقام معظم رهبری است و رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، روسا، مسئولین کشوری و لشکری همه و همه پشت سر رهبری هستیم.

کوسه غراوی ادامه داد: صحبتهای رئیس جمهور هم به خاطر وجود پشتیبانی همچون رهبری معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد:  پشت رهبری بودن و حرکت در مسیر مورد اشاره رهبری، موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

صحبتهای رئیس جمهور در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران بعد از اجرای تحریمهای جدید، موجب تقدیر سردار سلیمانی از مواضع رئیس جمهور هم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار