معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بیش از 30 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان گلستان وجود دارد .

بیش از 30 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان گلستان فعالیت می کنند

 "علی اصغر طهماسبی" در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: با توجه به پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری، به جوانان اروپا و امریکای شمالی که در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخید و همگان شاهد بازتاب مثبت رسانه ای آن بودیم، متوجه می شویم که بستری فراهم آمده و ما نیز باید از این ظرفیت در جهت آگاه سازی افکار جهانیان استفاده کنیم.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب در نوک پیکان دشمنی با استکبار جهانی قرار داشته و دشمن نیز در تمامی این سالها لحظه ای از تخریب و روا دادن تهمتهای بی پایه و اساس نسبت به نظام غافل نبوده است و با استفاده از ابزارهای قدرتمند رسانه ای، همواره درصدد تخریب چهره ایران اسلامی در جهان بوده است و این وظیفه ما را در حوزه اطلاع رسانی و استفاده از تمامی ظرفیتهای این حوزه سنگین تر می نماید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشأن اسلام گفت: طی روزهای گذشته مردم در کنار راهپیمایی و محکوم نمودن این توطئه صهیونیستی و ضد اسلامی نشریه فرانسوی، با راه اندازی کمپین ها و ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی موجی از عشق و ارادت خود به پیامبر مکرم اسلام(ص) نشان دادند که جای بسی خرسندی است.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از 30 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان گلستان گفت: یکی از اهداف مهم ما از تشکیل این جلسات ، فرهنگسازی و ایجاد یک بستر رسانه ای مطلوب برای دستگاههای اجرایی است تا با اطلاع رسانی به موقع، عملکرد خود را به گوش مردم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در عصر اطلاع رسانی هستیم خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از مدیران ما اخبار و اطلاعات حوزه کاریشان را در حیات خلوت خود محصور می کنند و این در حالی است که اگر امروز به هر دلیلی شما اطلاع رسانی مناسبی نداشته باشید، دیگران این کار را خواهند کرد که ممکن است با شیطنت رسانه ای باعث بوجود آمدن حاشیه هایی نیز بشود.

طهماسبی افزود: همه ما در بدنه دستگاههای اجرایی و سازمانها دارای واحد روابط عمومی هستیم که باید از ظرفیت بالای روابط عمومی ها جهت اطلاع رسانی لحظه ای اخبار حوزه کاری خود، استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام فرخنده سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: باید فضا را به سمت مردمی نمودن برنامه های دهه مبارک فجر ببریم و از ظرفیت گروههای مردم نهاد و پایگاههای بسیج در برگزاری آیین های این ایام استفاده کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در پایان گفت: جلسات شورای اطلاع رسانی استان باید حداقل هر 2 ماه یکبار برگزار شود ضمن اینکه نماینده ای از مطبوعات محلی و نماینده ای از جوانان استان در این جلسات حضور داشته باشند، زیرا این جلسات فرصت مناسبی است تا درد دلهای جوانان راشنیده و ببینیم آنها از ما چه انتظاراتی دارند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار