سردار غیب پرور :

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اصل خدمت به مردم است و همت همه انقلابیون باید خدمت به مردم باشد.

همت انقلابیون باید خدمت به مردم باشد/ دانشجویان، ستارگان آسمان «آتش به اختیار» هستند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سردار غلامحسین غیب پرور در پنجمین همایش دوره خط امام(ره) استان فارس در قم گفت: در حال حاضر شرایط انقلاب یک شرایط حساسی هست و سختی عبور از انقلاب در چهلمین سال به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: در قضیه مشکل آب آبادان و خرمشهر، در حالی که برخی از کارشناسان نظر داشتند که این پروژه 10 سال به طول می انجامد، انقلابیون گفتند که 10 ماهه می توان این پروژه را به پایان رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین افزود: اگر استقامت پیشه کنیم و به توانایی های خودمان شک نکنیم، قطعاً نصرت الهی با ماست و فتح نزدیک است و می توانیم تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل نماییم و پیروزی نمی آید مگر اینکه از دل تهدیدات و این تهدیدات امروزه در دو حوزه عملیات روانی و اقتصادی شدت گرفته است.

وی با خطاب دادن دانشجویان تأکید کرد: اگر بخواهم برای شما نام و واژه ای در نظر بگیرم، باید بگویم که شما ستارگان آسمان آتش به اختیار هستید که در اوج دشمنی ها باید استقامت کنید و شما قرار است که راه ها را باز کنید و مدیران آینده این کشور باشید و مدیران امروز باید بدانند که ما در واسط میدان جنگ هستیم ولی بر خلاف عملیات روانی دشمن که می گوید مردم با انقلاب فاصله گرفته اند، این گونه نیست و مردم هر روز بیشتر به این انقلاب پای‌بندتر می شوند و شما دانشجویان باید در شبکه های اجتماعی فعال تر شوید.

سردار غیب پرور در ادامه خاطر نشان کرد: تهدید دوم امروز ما، تهدید اقتصادی است که در سه حوزه تهدید نفتی، تهدید ارزی و تهدید خدمات کالایی وجود دارد.

وی در تشریح تهدید نفتی گفت: الحمدالله گام های خوبی در این حوزه برداشته شده است و وابستگی به نفت کاهش یافته است ولی متأسفانه هنوز بخشی از منابع کشور وابسته به نفت است ولی ما در حوزه نیروهای مسلح به پای مردم ایستاده‌ایم و اگر گفته ایم که جلوی صادرات نفت را می‌گیریم، اگر نیاز شود به پای این حرفمان ایستاده ایم.

وی در ادامه در تشریح تهدید کالایی افزود: قاچاق، ضربه مهلکی بر اقتصاد ایران است که کلام رهبری نسخه شفا بخش آن محسوب می شود و دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه ارزی به دنبال بی ارزش کردن پول کشور هستند و اگر قوه قضائیه با متخلفان این حوزه بیشتر برخورد کند، قطعا عمل بازدارندگی دارد.

سردار غیب پرور گفت: امروز چند جبهه مقاومت داریم و انقلاب اسلامی در یک جغرافیای محدود، توانسته رشد کند و دشمن به این نتیجه رسیده است که از نظر نظامی نمی تواند با ایران مقابله کند پس تصمیم گرفته است که ایران را از داخل تهی کند. و ما باید با زبان محکم با دشمن صحبت کنیم که این زبان خداوند است و نباید از دشمن ترسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: باید به مسئله خدمت رسانی توجه شود به گونه ای که هر ساختار مقاومت بسیج شهری یک گروه جهادی داشته باشد و باید مردم ارتباط بگیرد و به مردم خدمت کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار