عطش خدمت بی‎منت «بسیج» به محرومان گلستان

بسیج بارها و بارها در صحنه «اقدام و عمل» رایحه خدمت بی‎منت را به منصه ظهور رسانده و عمل‎گرایی در خدمت‎رسانی به مناطق محروم را سرلوحه دارد، اقدامی قابل تحسین که در دل محرومیت‎ها با انگیزه‎های معنوی در جریان است.

ساخت سرویس بهداشتی برای خانه محروم در «قلعه‎حسن» گرگان

به گزارش گلستان24؛ محرومیت‎زدایی از مناطق محروم مشق عشق بسیجیانی است که برای کمک به مردم نیازمند هیچ‎گاه از پای ننشسته و خدمت بی‎منت به محرومان در اولویت این شجره طیبه است، این اقدام انسان‎دوستانه این‎بار در ساخت سرویس بهداشتی برای خانه محروم در قلعه‎حسن گرگان سبب شد تا لحظاتی از روحیه جهادگرانی را به تصویر بکشیم.

بسیجیانی که با وجود داشتن تعهد و دانش فنی برای کمک به دیگران نه سهم می‎خواهند نه جایگاه مادی؛ بلکه هدف‎ آنها ماورای دنیای پیرامونی است و برای جلب رضایت خداوند به مردم خدمت می‎کنند.

فعالیت بسیج در عرصه‎های مختلف یک الگوی بی‎مثال و مصداق عینی اقدام جهادی در صحنه اقدام و عمل است، بسیجیان گروه جوان خادم المهدی (عج) در شهرک قلعه حسن گرگان اقدام به ساخت و بازسازی سرویس بهداشتی برای خانه محروم کردند تا نشان دهند بسیج بدون خستگی همچنان پا در رکاب به فعالیت ادامه می‎دهد.

جوانان بسیجی گروه جوان خادم المهدی (عج) بعد از شناسایی و دریافت اطلاع از وضعیت خانه محرومی که در شهرک قلعه حسن گرگان زندگی می‎کردند اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده کردند.

فرماندهان بسیجی حوزه انقلاب شهرک قلعه حسن با دریافت حکم از بسیج سازندگی سپاه گرگان به دیدار این خانواده محروم رفتند و کار را با اجازه این خانواده شروع کردند.

تصاویر زیر حاکی از فعالیت این برادران بسیجی است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار