با توجه به اینکه تابستان امسال را با داغی دمای هوا آغاز کردیم ولی خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد کاهش دما و هوای مطلوبی در استان گلستان بودیم که سبب شد تا شهروندان گلستانی هوای مطلوبی را تجربه کنند.

تابستان روی خوشش را به گلستان نشان داد/ استشمام هوای بهاری در چله تابستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ یکی الی دو روزی است که شاهد کاهش دمای هوا در فصل داغ تابستانی هستیم و با وجود آنکه از ابتدای تابستان هوای داغ و بسیار طاقت‌فرسایی را در این استان آغاز کردیم خوشبختانه طی دو الی سه روز گذشته هوای مطلوبی را در این استان سپری کردیم.

آسمان شهرستان گرگان در صبح امروز ابری بود و بر اساس گزارشات اداره‌کل هواشناسی استان گلستان؛ رطوبت نسبی شهرستان گرگان 76 درصد و جهت وزش باد؛ جنوب غربی گزارش شد.

* شهرستان‌های مراوه تپه، گنبدکاووس و اینچه‌برون گرم‌ترین نقطه استان گلستان

دمای هوای شهرستان گرگان در صبح امروز 27 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد که در مقایسه با روز گذشته همین ساعت یک درجه سانتیگراد بالای صفر کاهش داشته است.

روز گذشته شهرستان‌های مراوه‌تپه، گنبدکاووس و اینچه‌برون با حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گلستان معرفی شدند.

بیشینه دمای هوا در شهرستان‌های بندرترکمن 33 درجه سانتیگراد بالای صفر، بندرگز 35 درجه سانتیگراد بالای صفر و علی‌آبادکتول 34 درجه سانتیگراد بالای صفر، مینودشت 36 درجه سانتیگراد بالای صفر و کلاله 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و گرگان دمای 35 درجه سانتیگراد بالای صفر را تجربه کرد.

* ناپایداری هوا تا پایان امروز در گلستان حاکم خواهد بود/ احتمال بارش باران پراکنده، رعد و برق و وزش باد در گلستان وجود دارد

براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی استان گلستان ناپایداری هوا تا پایان امروز در سطح استان گلستان حاکم خواهد بود و انتظار داریم تا روز آینده شاهد آسمان نیمه ابری و گاهی ابری در این استان باشیم.

در برخی نقاط استان گلستان انتظار می‌رود که در روز آینده احتمال بارش باران پراکنده، رعد و برق و وزش باد را تجربه کنیم که احتمال رگبار و رعد و برق بیشتر در ارتفاعات استان گلستان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار