سرپرست فرمانداری گرگان:

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: زیرساخت های جذب گردشگر در گرگان فراهم شود.

زیرساخت های جذب گردشگر در گرگان فراهم شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ابوالقاسم صفوی در جمع انجمن انبوه سازان گرگان، با بیان این که هدف ما توسعه شهرستان گرگان است، اظهار کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی شهرستان از عدم وجود فرصت های شغلی شروع می شود و این آسیب می تواند با توسعه شهرسازی از جمله ساخت و ساز در حوزه ساختمان مشکل اشتغال کارگران ساختمانی برطرف شود.

صفوی با اشاره رفع مشکلات انبوه سازان با تشکیل کارگروهی در شهرستان گرگان بیان کرد: برطرف شدن مشکلات انبوه سازان مستلزم ایجاد کارگروهی متشکل از دستگاه هایی است که بتوانند با هم فکری و برطرف کردن موانع به صنعت ساختمان کمک کند که امیدواریم با پیگیری انجمن انبوه سازان این اقدام عملی شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به احیاء بافت فرسوده شهرستان گفت: در حال حاضر حاشیه شهر گرگان نیاز به توجه و تغییر در ساخت و ساز دارد و با مشارکت شهرداری و انجمن انبوه سازان می توانیم این نقاط را به نقاط توریست پذیر تبدیل کرده و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

صفوی افزود: کوی عرفان، کوی محتشم و سایر نقاط حاشیه شهر گرگان می تواند یک فرصتی برای توسعه شهر باشد و برای این توسعه می طلبد انجمن انبوه سازان و شهرداری نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

وی یادآور شد: موقعیت شهرستان گرگان از نظر محل عبور مسافران و گردشگران بین دو شهر اقتصادی و بزرگ کشور (تهران و مشهد) می تواند فرصتی برای جلب توریست و گردشگر باشد و این امر مستلزم زیرساخت های مناسب، جاذبه های مصنوعی مدرن و امکانات مناسب اقامتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار