شهردار منطقه 3 گرگان از برپایی "شب بازار" در شهر گرگان خبر داد و گفت: این بازار هر شب از ساعت 22 تا پاسی از شب در خیابان مطهری شمالی دایر است.

راه اندازی شب بازار در گرگان+ تصاویر

به گزارش گلستان24، محسن کریمی" شهردار منطقه 3 گرگان در خصوص راه اندازی شب بازار در منطقه 3 شهری ای شهرستان به خبرنگار ما گفت: در این بازار دستفروشان کالاهای خود را به مردم عرضه می کنند و طرح اجرایی این بازار با توجه به ازدیاد دستفروشان و فعالیت پراکنده آنها در سطح شهر توسط شهرداری پیش بینی و انجام شده است.

2

* فعالیت 60 دستفروش در شب بازار گرگان

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 60 دستفروش فعالیت خود را در این بازار به شهرداری اعلام کرده اند، توضیح داد: این بازار از تیر ماه به طور آزمایشی اجرایی و تمام نیازهای آن از جمله تدابیر امنیتی و روشنایی با توافق شهرداری و مراجع دیگر فراهم شده است.

"کریمی" مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال را دلیل حضور دستفروشان در سطح شهر دانست و گفت: شب بازار بستری مناسب و ساماندهی شده برای فعالیت این قشر خواهد بود که امید است در آینده شرایط بهتر و مناسبتری داشته باشد.

1

گفتنی است، در گذشته با وجود پراکندگی شب بازار ها و دست فروشان به صورت نا مناسب و عدم بازرسی بر روی این اقشار و همچنین زشت کردن چهره شهر در شب ها، وجود شب بازار در شهر گرگان لازم الاجرا بوده که خوشبختانه از سوی شهرداری گرگان این امر عملی شد.

3

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار