مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان از معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در شب فرهنگی استان گلستان از هفتم مرداد تحت عنوان جشنواره چارسوق در برج میلاد تهران خبر داد.

شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی «چارسوق» برج میلاد برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ صنایع دستی و گردشگری گلستان، ابراهیم کریمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه شب فرهنگی گلستان در این جشنواره درهفتم مردادماه جاری از ساعت 21 تا 24 بامداد در محوطه برج میلاد برگزار می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر تاریخی، گردشگری، صنایع دستی، تنوع قومی استان گلستان این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره ملی چارسوق، افزود: معرفی جاذبه‌ها، اقلیم های گوناگون، فرهنگ جاری، مفاخر، تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و سوغات و همچنین معرفی پتانسیل های بومگردی استان از اهداف اداره کل در این برنامه است که فرصتی مناسبی برای جذب گردشگران به نگارستان ایران را فراهم می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه حضور در این جشنواره برای عموم علاقمندان آزاداست، از تمامی هم استانی ها دعوت کرد تا زمینه حضور خود و دوستان ساکن در تهران را در این برنامه فرهنگی در محل برج میلاد فراهم کنند.

 گفتنی است، شب های فرهنگی استان ها تحت عنوان جشنواره چارسوق با همت سازمان میراث فرهنگی و مجموعه برج میلاد تهران که از 21 تیرماه آغاز شده و تا 26 شهریورادامه خواهد داشت با حضور شبانه تمام استان های کشور به صورت مجزا برگزار می شود تا پنجره ای برای ورود گردشگران تهران و سایر شهرها به استان ها گشوده شود.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار