در اقدامی تحسین برانگیز؛

امام جمعه گنبدکاووس در راستای شفاف‌سازی و ترویج زندگی ساده لیست دارایی‌هایش را منتشر کرد.

امام جمعه گنبدکاووس لیست دارایی‌هایش را منتشر کرد + لیست

حجت‌الاسلام محمود ترابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به لزوم شفافیت در زندگی روحانیون و مسوولان، اظهار کرد: هیچ‌گاه تلاشی برای زراندوزی و توجه به مال دنیا نداشته‌ام و همواره در کنار مردم و برای مردم زندگانی خود را گذرانده‌ام.

وی با بیان اینکه امروز با بیان لیست دارایی‌ها و اموال خود امیدوارم باب تازه‌ای را در حوزه شفافیت در میان مدیران و مسوولان آغاز کنم، افزود: ما خادمان مردم هستیم و نباید هیچ موضوعی میان ما و مردم مخفی بوده و باعث شود ما را از بدنه مردم که به واقع ولی نعمتان ما و منشا تداوم و پایداری انقلاب هستند جدا کند.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بنده یک منزل مسکونی تعاونی در شهر قم که بالغ 15 سال در آنجا تحصیل کرده‌ام دارم، خاطرنشان کرد: این منزل به متراژ 90 متر مربع محل زندگی من و خانواده‌ام در سال‌های متمادی تحصیل و فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی بوده است که هم اکنون نیز در اختیار فرزندان طلبه‌ام است.

ترابی با اشاره به اینکه یک قطعه زمین در یکی از روستاهای شاهرود نیز در زمره دارایی‌های بنده است، گفت: این زمین بدون استفاده در گوشه‌ای افتاده و تقریبا ارزش ریالی آن‌چنانی ندارد اما به هر حال جز اموال بنده به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه منزل پدری نیز در روستای «میقان» شهرستان «شاهرود» به عنوان ارثیه به بنده ارث رسیده است، تصریح کرد: این منزل روستایی و قدیمی‌ساز نیز از جمله دارایی‌های بنده است که یادگار پدر و مادرمان در زادگاه و محل تولدمان است.

امام جمعه گنبدکاووس یک دستگاه خودروی سواری سمند را نیز دیگر دارایی خود عنوان کرد و ادامه داد: این خودرو نیز در حال حاضر در اختیار یکی از دوستان ماست که از آن برای فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی استفاده می‌کند.

ترابی با تاکید بر اینکه به جز این اموال هیچ دارایی دیگری ندارم، خاطرنشان کرد: معتقد هستیم روحانیت به ویژه ائمه جمعه باید در سطح متوسط مردم و به دور از تجمل‌گرایی و مصرف‌زدگی زندگی کنند تا هم بتوانند درد مردم را فهمیده و هم ملجا و پناهی برای محرومینی باشند که امام جمعه و روحانیت را دور از خود نبینند.

وی با اشاره به اینکه البته بزرگترین دارایی یک امام جمعه در هر شهری بدون شک مردم هستند، افزود: به لطف خدا در شهرستان گنبدکاووس مردمان بسیار خوب، مهربان و بی‌آلایشی داریم که صادق و با محبت در همه صحنه‌ها پشتیبان ولایت، روحانیت و امام جمعه هستند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه یکی از پرشورترین استقبال‌ها از ائمه جمعه در کشور توسط گنبدی‌ها در مراسم استقبال از بنده برگزار شد، گفت: امروز نیز ستاد نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس که تماما توسط مردم مدیریت می‌شود یکی از فعال‌ترین ستادها در سطح کشور است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار