رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نگرانی امروز جوانان نیستند بلکه خواص و رهبرانی هستند که جزءلایه های اجتماع و سرمشق جوانان می باشند.تغییر نگاه معنوی به نگاه دنیوی و تعارض بین شعار و عمل مسئولان موجب سرگشتگی نسل جوان شده است.

نگرانی امروز جوانان نیستند بلکه خواصی هستند که تغییر رفتار داده‎اند/ مماشات در مسیر مدیریت انقلابی یعنی زمین‎گیر کردن انقلاب

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام احمد رضا احمدی  ظهر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان که به مناسبت 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در گرگان برگزر شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلغات اسلامی را یکی از کهن ترین نهادهای انقلاب اسلامی برشمرد.از زمان تشکیل این نهاد همواره مورد توجه حضرت امام (ره)  بوده است.

وی شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی را علمدار حیات طیبه ایران اسلامی نام برد و افزود: این مجموعه چابک و فراگیر  در دانش مدیریت تعریفی برای بهره وری  دارد و مجموعه اثر بخش و با کیفیت در حوزه فعالیت خود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری بعد از 9 دیماه 88 سرعت عمل و تشخیص موضوع این شورا و روشنگری  نسبت به  محکومیت فتنه 88 را در آن برهه زمانی ستودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در 40 سال کشور را پویا نگه داشته

احمدی بیان کرد: این مجموعه در کنار نهادهایی مانند سپاه پاسداران  از هشت سال دفاع مقدس  تاکنون درمقابله یا استکبار جهانی یکی ازموثرترین نهاد در تراز جمهوری اسلامی است چرا که در طی 40 سال جامعه را پویا، زنده، با انگیزه و امید بخش نگه داشته و در سطح جهانی سربلند کرده است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسمات و ایام الله ها، اذعان کرد: بیگانگان همواره حضور ملت ایران را در این ایام رصد می کنند .خوشبختانه می بینیم مردم هرساله نسبت به سال های قبل بیشتر در صحنه حضور دارند و این جز بستر سازی این نهاد ارزشمند نیست.

این مقام مسئول  با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در 6 دیماه 96 درجمع اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، افزود: این شورا به این دلیل اهمیت دارد که در مقابل و مخالف آن تبلیغات پروپاگاندای غربی که همواره  در مسیر فریب افکار عمومی است قرار دارد.

وی ادامه داد: هنر تبلیغات اسلامی فعالیت در صراط مستقیم برای دفع فتنه بالقوه و بالفعل افکار عمومی است که شورای هماهنگی تبلغات اسلامی بعنوان نهادی که می تواند مردم را در میدان نگه دارد فعالیت می کند .

احمدی خاطرنشان کرد: نمی توانیم شرایط آسیب های اجتماعی را درجامعه انکار کنیم  چرا که دشمن در نهان و آشکار با هجمه های سیاسی اجتماعی و اعتقادی  توانمندی جمهوری اسلامی را در جهان به نابودی بکشاند چرا که جهان متوجه شده است تنها تفکر نجاتگر اسلام است و از آن ترسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان جوانان دهه نخست انقلاب صیانت کننده از شرف، حافظ کیان و نگهبان ارزش های اخلاقی بودند و همین جوانان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند .

به دام انداختن خواص جامعه مهمترین آسیب آتش بارهای جنگ نرم

احمدی با بیان اینکه بعد از پایان یافتن جنگ حملات نرم افزاری همه جانبه آغاز شد، اذعان کرد:  سه دهه آتش بارهای جنگ نرم بدون اینکه دیده شود آسیب هایی را متوجه نسل جوان کرد. البته مهمترین تاثیر آن به دام انداختن خواص جامعه بود .

وی تاکید کرد: نگرانی امروز جوانان نیستند بلکه خواص و رهبرانی هستند که جزءلایه های اجتماع  و سرمشق جوانان می باشند.تغییر نگاه معنوی به نگاه دنیوی و تعارض بین شعار و عمل مسئولان موجب سرگشتگی نسل جوان شده است .

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان از خواص و مدیران رفتار می آموزند، اذعان کرد: امروز جوانان ما به گناه کبیره رانت مبتلا نیستند اما در بین مدیرانی که تغییر رفتار دادند و گرایش معنوی آنان به سمت دنیوی تغییر کرده رانتخواران فراوان داریم.

احمدی اظهار کرد: برنامه های شورای تبلیغات اسلامی ثابت و به روز  و با رویکرد ناب انقلاب اسلامی، تعظیم شعائر و ایام الله، حضور مردمی و خنثی سازی توطئه دشمنان  است و فراتر از یک گروه،جناح و جریان می اندیشد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش می کند که چتر عمومی بر همه دیدگاه  ها ذیل ولایتمداری، تبعیت از ولی امر مسلمین و شعار پرمعنای جمهوری اسلامی و استقلال را به گستراند و هرجریانی تابع جریان مطلقه فقیه باشد می تواند ذیل چتر انقلاب اسلامی قرار بگیرد و همراه انقلاب باشد.

ضرورت بازخوانی رفتار دشمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن از زمان تشکیل نطفه انقلاب اسلامی  کمر به نابودی نهضت امام (ره) بسته است، تصریح کرد: بازخوانی رفتار آنها ضروری است چرا که دشمن با رفتار و گفتار و ایجاد شبهه باعث وهن جمهوری اسلامی می شود  

وی ابراز کرد: باید تلاش کنیم که در رفتار و گفتار به خواسته های دشمن عمل نکنیم.ما قطعا از این مشکلات رهایی خواهیم یافت اگر دهه 60  را با نگاه امروز می خواستیم مدیریت کنیم در 30  سال پیش انقلاب از بین رفته بود، لذا هرکس در مسیر انقلب لطمه ایجاد کند باید از سر راه برداشته شود .

مدیری که به مقام ولایت فقیه اهانت می کند، مسیر برون رفت از مشکلات را مسدود خواهد کرد

احمدی بیان کرد: حکومت  و مدیریت جامعه الزاماتی دارد و انقلابی بودن مسئولان یکی از مهمترین آن است به این معنا که مدیران و کارگزاران باید جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند.مدیری که اهانت به مقام ولایت فقیه می کند قطعا مسیر برون رفت از مشکلات را مسدود خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد:  مدیری که ادعا می کند که مدیران ما حرف زدن بلد نیستند اما دانشمندان غربی خوب صحبت می کنند این مدیر انقلابی نیست و برای نظام جمهوری اسلامی سنگ اندازی می کند .

مدیر غیر انقلابی ،انقلاب اسلامی را به نقطه پایان می برد

وی با بیان اینکه مدیر غیر انقلابی ،انقلاب اسلامی را به نقطه پایان می برد، متذکرشد: از دستگاه های ذی ربط و اطلاعاتی می خواهیم در اصالت مدیران انقلابی  دقت بیشتری داشته باشند. حضور مدیر غیر انقلابی در دستگاه های جمهوری اسلامی خیانت به خون شهیدان است .

احمدی با تاکید بر انقلابی عمل کردن  قوه قضایه، گفت: مماشات در مسیر مدیریت انقلابی یعنی زمین گیر کردن انقلاب اسلامی.

مفسدان فی الارض امروز در حوزه اقتصادند

وی اضافه کرد: اگردر گذشته مفسدان فی الارض در حوزه سیاسی به انقلاب فعالیت می کردند امروز در عرصه ارز و دلار  واز طریق اقتصاد درصدد ضربه به نظام هستند .

احمدی حفظ وحدت امت، امام جامعه و کارگزاران  را مهمترین اصل پیروزی بر دشمن دانست و افزود: زمانی همافزایی مردم نسبت به هم و مسئولان بعنوان ولی نعمتشان آشکار باشد دشمن مایوس خواهد شد .

وی با اشاره چهلمین سالگرد انقلاب السلامی گفت:  انقلاب برای جریان خاص نیست بلکه مه ذیل پرچم اسلام هستند .دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن ضعف ها و دزد معرفی کردن همه کارگزاران است در حالی که مسئولان پاک دست فراوان داریم .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دمیدن روح امید در جامعه ما را از این پیچ تاریخی عبور می دهد، یادآورشد: استراتژی دشمن ثابت و تاکتیک آن متغیر است. امروز دیگر از ترورفیزیکی سودی نمی برند  لذا به بد بین مردم نسبت به رهبران جامعه، دزدیدن عقیده جوانان، ترویج لابالی گری، اباحه گری، تغییر سبک زندگی، حذف شریعت می پردازند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار