عرب احمدی :

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت : توهین‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و رئیس شورا باید با عذرخواهی از اهالی رسانه رویکرد خود را تغییر دهند.

رئیس شورا باید از خبرنگاران و رسانه‌ها عذرخواهی کند / توهین به خبرنگاران پذیرفتنی نیست

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ در پی اظهارات امروز سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ؛ رئیس خانه مطبوعات گلستان و خبرنگار فعال استان که مسوول دفتر نمایندگی یکی از خبرگزاری‌ها در استان گلستان است در پاسخ به سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، گفت: آقای ربیعی شما خودتان در آن جلسه‌ای که رئیس شورا آن مواضع را نسبت به رسانه‌ها گرفت حضور داشتید و متاسفانه بیان شما نشان از تداوم همان رویکرد و نگاه به رسانه‌ها است.

وحید عرب احمدی اظهار کرد: وقتی آن حرکت اشتباه ادامه پیدا می‌کند یعنی آن موضع‌گیری و عملکرد مربوط به کل شورا است و همه اعضا با این مواضع موافق هستند.

وی تاکید کرد: نباید عملکرد یک نفر به کل اهالی رسانه نسبت داده شود و این توهین‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و رئیس شورا باید با عذرخواهی از اهالی رسانه رویکرد خود را تغییر دهند.

گفتنی است، پس از این اعلام نظر و توهین سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان، خبرنگاران جلسه را به نشانه اعتراض و در دفاع از شان و جایگاه سایر خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان ترک کردند.

براساس این گزارش، این نگاه توهین‌آمیز اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در حالی تداوم دارد که دو روز دیگر روز خبرنگار و هفته‌ای که در آن قرار داریم به نام «هفته خبرنگار» نامگذاری شده است.

لازم به ذکر است، این جلسه بدون حضور رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار