انتقاد به حضور مدیر کل و نبودن خانه مطبوعات ؛

صدا و سیمای گلستان در برنامه گفت و گوی خبری ویژه روزخبرنگار که امشب سه شنبه 16 مرداد ماه بعد از خبر ساعت 23 پخش شد ، از صراط عدالت خارج و در مدار بی انصافی قدم گذاشت .

گفت و گوی ویژه خبری شبکه گلستان به مناسبت روز خبرنگار غیر منصفانه بود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ صدا و سیمای گلستان در برنامه گفت و گوی خبری ویژه روزخبرنگار که امشب سه شنبه 16 مرداد ماه بعد از خبر ساعت 23 پخش شد، از صراط عدالت خارج و در مدار بی انصافی قدم گذاشت.

جای تعجب داشت که در روز خبرنگار بجای دعوت از خبرنگاران و زحمتکشان این عرصه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به این برنامه دعوت می شود، مدیرکلی که هنوز یکی دو ماه از انتصابش نمی گذرد و طبعا حرفی برای گفتن ندارد، چه اینکه قبلا هم در این دستگاه ها نبوده و هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشته است.

بی انصافی مجری این برنامه نیز در این بود که چرا خانه مطبوعات استان گلستان به عنوان متولی صنفی و بخش غیردولتی به این برنامه دعوت نشد.

نکته دیگر اظهارات مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان بود ، وی برگزاری دو دوره آموزشی در گرگان و گنبد که برنامه ریزی شده توسط خانه مطبوعات استان بود را به نام خود نوشت بدون اینکه حتی اشاره کوچکی به نام خانه مطبوعات داشته باشد .

تمام آنچه که خانم کشمیری در این برنامه به عنوان دستاورد اداره کل و خودش بیان کرد ، عملکرد خانه مطبوعات بود اما متاسفانه بی انصافی باعث شد نه مدیر کل و نه مجری برنامه هیچ نامی از خانه مطبوعات نبرند.

ساماندهی آگهی ها و ایجاد عدالت در توزیع آگهی ها ، رتبه بندی خبرنگاران ، برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان در حالیکه برخی به دنبال عدم برگزاری آن و موکول کردن آن به زمان دیگری بودند و دهها موضوع دیگر همه توسط خانه مطبوعات استان ظرف شش ماه اجرا شد.

جا داشت که مدیرکل ارشاد استان و مجری محترم برنامه انصاف به خرج می دادند و از اقدامات انجام شده توسط خانه مطبوعات استان تشکر می کردند.

البته گفته می شود بهای حضور مدیر کل در این برنامه زنده تلویزیونی ، تقدیر از سه خبرنگار صدا و سیما در مراسم روز خبرنگار 17 مرداد ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی است .

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار