استاندار گلستان و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌منظور انجام عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز شهرستان‌های استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

استاندار گلستان و رئیس سازمان جنگل‌ها تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، استاندار گلستان و معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به‌منظور انجام عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز شهرستان‌های استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که شامگاه یکشنبه به امضاء سید مناف هاشمی، استاندار گلستان، و خلیل آقایی، رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور رسید، غراوی، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار حضور داشتند.

دستیابی به اهداف کلان در راستای حفظ، احیاء، توسعه و بهره‌برداری مناسب از منابع طبیعی استان با هدف تحقق اسناد بالادستی و سند چشم‌انداز در زمینه آبخیزداری، کنترل فرسایش و... از اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

براساس این تفاهم‌نامه، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری مبلغ 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری به استان اختصاص می‌دهد.

همچنین استانداری گلستان نیز متعهد شد پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی استان، مبلغ 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اختصاص دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار