با حضور معاون وزیر ورزش

با حضور معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان مراسم بدرقه بازیکنان و اعضای گلستانی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شد.

مراسم بدرقه ملی‌پوشان گلستانی بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شد
به گزارش گلستان 24 ، استان گلستان با 31 بازیکن و عضو کادر فنی تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا به عنوان چهارمین استان دارای عضو در این رقابت‌ها است.

در همین راستا با تلاش استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بعد از ظهر امروز مراسم بدرقه بازیکنان و اعضای گلستانی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا در هتل المپیک تهران برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم خطاب به این قهرمانان ملی اظهار کرد: شما مدال بیاورید یا نیاورید برای ما قهرمان هستید و ارزشمند خواهید بود.

مناف هاشمی بیان کرد: شاید در گذشته توفیق چندانی در حوزه ورزش بانوان نداشتیم اما امروز روند رشد و توسعه ورزش بانوان در بخش قهرمانی و پهلوانی روز به روز در حال رشد است.

 

وی تاکید کرد: استان گلستان نیازمند توسعه متوازن در همه امور است که ما در این راستا گام برداشته‎ایم و یکی از حوزه‌هایی که نیاز به توسعه و پیشرفت دارد حوزه ورزش است.

استاندار گلستان بیان کرد: اگر بخواهیم در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و بانوان توفیق داشته باشیم باید همه با هم در این راه تلاش کنیم زیرا افتخار آفرینی توسط ورزشکاران فقط برای خودشان نیست بلکه یک افتخار ملی است.

هاشمی گفت: جای تاسف است بگویم در گذشته هیچ حامی مالی مناسبی در رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم نداشتیم اما امروز گلستان میزبان هفت مسابقه مختلف بین‌المللی است و این نشان می‌دهد ورزش استان در حال تحول است.

وی تاکید کرد: زمانی که 50 درصد کارخانه‌‌ها در کشور دچار مشکل باشد، جذب حامی مالی برای ورزش بسیار سخت است اما با این وضعیت ما تلاش کردیم حامیان مالی خوبی را با ورزش استان گلستان همراه کنیم.

هاشمی در پایان با تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران و قهرمانان اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا گفت: ما می‌دانیم شما با کشورهایی رقابت‌ می‌کنید که منابع مالی بسیار زیادی را برای ورزش خود در نظر می‌گیرند و سعی می‌کنیم در کنار این مراسم بدرقه، مراسم استقبال خوبی را با پاداش‌های در حد توان استان در کنار پاداش‌های وزارت ورزش برای شما مدال‌آوران داشته باشیم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار