معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته دولت امسال ۳۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰۹ نفر در گنبدکاووس کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۰۲ پرورژه با ۲۱۷ میلیارد تومان ‌در گنبدکاووس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود‌

به گزارش گلستان 24 ، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دولت و دهه ولایت و امامت اظهار داشت: از تعداد 302 پروژه هفته دولت، 189 پروژه عمرانی با اعتبار 162 میلیارد تومان و 113 پروژه اقتصادی با اعتبار 54 میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.به رغم مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور و تنگناهای دولت، امسال پروژه های هفته دولت از لحاظ اعتباری 2 برابر پروژه های هفته دولت سال گذشته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در کنار توزیع اعتبارات دولتی در هفته دولت و یا دهه‌فجر، در 10 ماه گذشته در گنبدکاووس یک هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است و از یک هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در گلستان، یک هزار میلیارد تومان مربوط به این شهرستان است. جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گنبدکاووس فردا برگزار خواهد شد و اولویت ما در توزیع اعتبارات، توجه به شاخص‌های محرومیت، مطالبات مردم و مشکلات آنها به ویژه در تابستان در حوزه آب و برق است.

کریمی گفت: تلاش داریم در توزیع اعتبارات رعایت دغدغه و انصاف را در مشکلات مردم داشته و این اعتبارات را عادلانه توزیع کنیم. روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و فساد در رویکرد برنامه های هفته دولت و دهه امامت و ولایت تبیین شود و کمیته ارزیابی، یکی از شاخص های خود را بر مبنای حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان و بانوان در برنامه های هفته دولت قرار دهد.

حجت الاسلام علی فتحی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: هفته دولت با دهه ولایت و امامت تقارن یافته و باید در این هفته برنامه های متنوع، پُربارتر و پرمحتوایی که متناسب با این دو مناسبت باشد، در سطح شهرستان برگزار شود. دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، عطرافشانی مزار شهد از جمله برنامه های این هفته خواهد بود ضمن اینکه با توجه به مناسبت‌های خجسته، برنامه های شادی هم خواهیم داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: 5 کمیته فرهنگی اجتماعی، پشتیبانی فنی، بانوان و جوانان، اطلاع رسانی و ارزیابی عملکرد از جمله کمیته های هفته دولت و هفته ولایت و امامت است و در این هفته مدیران دستگاه های اجرایی، خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی را در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ارائه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار