مدیرکل اطلاعات گلستان:

مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: دشمن دنبال اختلاف افکنی، برجسته کردن قومیت و مذهب است و می خواهند بگویند نظام با قومیت و مذهب درگیر است.

دشمن دنبال ایجاد اختلاف بین حاکمیت و قومیت است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ جلالی عصر سه شنبه در همایش و نمایشگاه «مجاهدت های خاموش» که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، وزارت اطلاعات را پایگاه عظیم جهاد و نهادی امنیتی، حاکمیتی، مستقل، ولایت مدار و مردمی عنوان و اظهار کرد: وزارت اطلاعات سازمانی آینده نگر و آینده ساز است و می کوشد با برقراری امنیت پایدار زمینه توسعه کشور فراهم شود.

وی با اشاره شکل گیری جریان های ضد اسلامی و تروریستی مانند داعش، افزود: این جریان های دست ساخت استکبار بخصوص آمریکا و انگلیس برای ضربه به دین اسلام و از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می کنند و خوش بختانه از همان ابتدای شکل گیری آن ها حسگرهای وزارت اطلاعات هوشیارانه و تحت رهبری و هدایتگری رهبر معظم انقلاب به مقابله با آن ها پرداختند.

جلالی با تاکید بر این که داعش از ابزار رعب و وحشت و کشتار مردم بی گناه سعی در گسترش خود داشت، ادامه داد: عملیات های روانی و سناریوهای عقیدتی داعش به دنبال تسلیم مسلمانان بود ولی جمهوری اسلامی در ۴۰ مایلی ورود آن ها به عراق برای مقابله با آن ها برنامه ریزی کرد.

وی با یادآوری این که اکنون سرزمینی نیست که تحت مدیریت داعش باشد و اکثر آن ها به درک واصل شده اند، تصریح کرد: در میدان عمل پیروزی با جبهه مقاومت بود و مقاومت هفت ساله ای که دربرابر این تهاجم شد حاصل درایت، تیز بینی و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان در ادامه با بیان این که وزارت اطلاعات به ماموران متعهد، توانمند، با دانش مجهز بوده و از فناوری های اطلاعاتی پیشرفته و نوین بهره می برد، ادامه داد: راهبرد کلیدی ما تسلط اطلاعاتی و اقتدار امنیتی در محیط های داخلی و پیرامونی است.

وی با اشاره به دیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) با رهبر مظعم انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند شما در میدان نبرد بزرگی قرار دارید و مقابل شما جبهه وسیعی وجود دارد.

جلالی ادامه داد: مقابل ما سرویس های اطلاعاتی بسیار قدرتمندی وجود دارند که میز اطلاعاتی مشترکی را علیه کشور ما تشکیل داده اند به گونه ای هر کدام از کشورها اگر اطلاعاتی درباره ایران بخواهند کشورهای دیگر اشتراک می گذارند.

وی اضافه کرد: تفاوت وزارت اطلاعات با سایر دستگاه های اطلاعاتی در دنیا عمل به قانون و شرع مقدس اسلام است زیرا کشوری مانند آمریکا و دستگاه های اطلاعاتی آن ها برای تامین امنیت اسرائیل حاضرند کشتار انجام دهند.

وی تصریح کرد: دشمن در تمام عرصه ها شکست خورده است و متوجه شده اگر به فکر خودشان نباشند متضرر خواهند شد.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با تاکید بر نقش نخبگان و اهالی رسانه برای آگاه سازی جامعه نسبت به فعالیت های دشمن، گفت: دشمن دنبال اختلاف افکنی، برجسته کردن قومیت و مذهب است و می خواهند بگویند نظام با قومیت و مذهب درگیر است.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت سران قوا و دستگاه ها، گفت: سرویس های امنیتی دشمن هوشمندانه کار می کنند و تلاش دارند در لباس من و شما به کشور ضربه بزنند.

جلالی رسانه را بستر ساز امنیت در جامعه دانست و گفت: جامعه به احساس امنیت نیاز دارد و اهل قلم باید کمک کنند این احساس در کشور تقویت شود.

وی با بیان این که ماموریت داعش پایان نیافته است، گفت: تفکر داعش همواره وجود دارد و اندیشه آن منتقل خواهد شد.

مدیرکل اطلاعات گلستان ادامه داد: رسانه و قشر فرهنگی هدایتگر جامعه هستند و می تواند جامعه را به معراج برسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار