معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گلستان:

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه ۱۲ عنوان برنامه در دهه ولایت در استان گلستان در بقاع متبرکه در نظر گرفته شده، گفت: تحت این عناوین ۸۱ برنامه در این ایام در استان گلستان برگزار می‌شود.

۸۱ برنامه در دهه ولایت توسط اوقاف گلستان برگزار می‌شود
به گزارش گلستان 24 ؛  حجت‌الاسلام حسن دارابی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ایام عرفه تا عید غدیرخم هر ساله اوقاف گلستان برنامه‌ای تحت  عنوان «ولایت علوی اکمال دین نبوی» برگزار می‌کند که این برنامه امسال با هفته دولت مقارن شده است‌.

وی تصریح کرد:  امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه‌های ما رنگ و بوی دیگری دارد و 29 بقعه متبرکه استان از ۳۱ مردادماه تا هفت شهریورماه سالجاری به مدت ۱۰ روز  در دهه ولایت مجری برنامه‌های مختلف و در سطوح مختلف خواهیم بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: ۱۲ عنوان برنامه برای دهه ولایت در نظر گرفته شده که تحت این عناوین ۸۱ برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود.

دارابی افزود: برگزاری دعای عرفه با پخش زنده تلوزیونی در آستان امامزاده عبدالله (ع)، برگزاری نماز عید قربان در بقاع متبرکه، برگزاری جشن با شکوه عید غدیر در بقاع متبرکه از برنامه شاخص دهه ولایت سازمان اوقاف و امو خیریه گلستان است.

وی گفت: ساعت ۹ صبح روز عید غدیر از بقعه متبرکه سقای خانه چهار راه میدان کاروان شادی با حضور خادمین بقاع مبترکه و مردم  به سمت بیت منازل علمای سادات حرکت خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه  گلستان تاکید کرد: برگزاری همایش «بانوان ولایی» در مهدیه آستان امامزاده نور گرگان در دهه ولایت را خواهیم داشت.

دارابی گفت: دیدار سادات، خانواده شهدای سادات، تجلیل از خانواده شهدای که در ایام غدیر به شهادت رسیدند، عیادت از بیماران و حضور در نماز جمعه و عطرافشانی گلزار شهدا و امامزادگان از دیگر برنامه‌های ما در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار