قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ایجاد شبکه خادم‌یار در کشور گفت: این کار با هدف خدمت به مردم محروم و نیازمند اجرا شده و کسانی که دارای تخصص در هر زمینه‌ای هستند، با نام امام رضا‌(ع) به مردم خدمت می‌کنند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس: شبکه "خادم‌یار" در کشور ایجاد شد؛ اعزام بیش از ۷۰۰۰۰۰ زائر اولی به مشهدمقدس

به گزارش گلستان 24 ؛ مرتضی بختیاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان با بیان اینکه اندیشه رضوی می‌تواند کشور را در برابر حوادث و اتفاقات مختلف بیمه کند، اظهار داشت: امکان ندارد رویش‌هایی که انقلاب اسلامی داشته است، از نهیب آمریکا مرعوب شوند.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که در برابر دشمن کوتاه می‌آیند و از نهیب او وحشت به دل آنان می‌افتد، سبک زندگی رضوی را نشناخته‌اند، افزود: سبک زندگی رضوی، آزادگی و عزت را به انسان‌ها می‌آموزد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به ایجاد شبکه خادم‌یار در کشور بیان داشت: این کار با هدف خدمت به مردم محروم و نیازمند اجرا شده و کسانی که دارای تخصص در هر زمینه‌ای هستند، با نام امام رضا (ع) به مردم خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها با این فلسفه که هیچ‌گاه از باز کردن گره‌های زندگی مردم خسته نمی‌شویم، شکل گرفته است. شبکه خادم‌یاری به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست و تمام تلاش و هدف این شبکه ترویج اندیشه‌های ناب رضوی خواهد بود.

بختیاری با بیان اینکه تکریم زائران و خدمت به مجاوران از اولویت‌های آستان قدس رضوی است، خاطرنشان کرد: یکی از شعارهایی که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از روزهای قبول مسئولیت آستان قدس رضوی بر آن تاکید داشته، تکریم زائر از مبدأ تا مبدأ و گسترش خدمات‌رسانی در سراسر کشور بوده است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: کسانی که به عنوان خادم‌یار امام‌رضا(ع) ثبت‌نام می‌کنند در همان منطقه محل سکونت خود می‌توانند به‌صورت تخصصی و غیرتخصصی در راستای گره‌گشایی از کار مردم به‌ویژه محرومان عمل کنند. افرادی که در نقاط محروم به نام امام‌رضا (ع) کار فرهنگی، تقویت روحیه جهادی و انقلابی می‌کنند به عنوان خادم رضوی شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به طرح بزرگ زائر اولی‌ها به مشهدمقدس بیان داشت: از زمان اجرای طرح تا ماه مبارک رمضان امسال بیش از 700 هزار زائر اولی به مشهدمقدس اعزام شدند.‌ اقامت 3 روز این افراد به‌صورت رایگان با کمک دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها، سپاه، بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره)  صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار