مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: اردوگاه دانش‌آموزی نشاط که ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، برای تکمیل فارنخست آن تا پایان امسال به ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اردوگاه دانش‌آموزی گرگان با ۵ میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ بهجت تربتی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اردوگاه دانش‌آموزی نشاط که در توسکستان واقع شده دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: برای اینکه فاز نخست این اردوگاه که شامل سالن همایش‌ است، تکمیل شود به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

به گفته مدیرآموزش و پرورش گرگان در صورت تأمین این اعتبار، امکان افتتاح و بهره‌برداری فاز نخست این اردوگاه تا انتهای امسال فراهم خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان در ادامه وضعیت شهرستان گرگان در میزان فضای آموزشی را نامطلوب دانست و گفت: بیش از 30 درصد مدارس شهر گرگان فرسوده و تخریبی بوده و نیازمند نوسازی هستند.

تربتی‌نژاد اظهارداشت: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی برای دانش‌آموزان در گرگان 7 دهم متر است که نشان می‌دهد در واحدهای آموزشی با تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی مواجه هستیم.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی و آموزشی دانش‌آموزان مرکز استان حدود 4.5 مترمربع است، خاطرنشان کرد: استانداردهای کشور در این شاخص 7.5 مترمربع است و فاصله زیادی برای رسیدن به آن داریم.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار