فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: خانه جوان در راستای توسعه پایدار در گرگان راه‎اندازی می‎شود.

خانه جوان در گرگان راه‎اندازی می‎شود

 

به گزارش گلستان24، یحیی خاکی ظهر امروز در نخستین جلسه مشاوران جوان شهرستان گرگان اظهار کرد: جوانان و رشد و بالندگی نیروی جوان دغدغه‎های مهم مقام معظم رهبری است و دولت نیز به این مهم اهتمام دارد.

وی تصریح کرد: با وجود آن که کشور به سمت میانسالی پیش می‎رود اما قشر عمده کشور از نیروی جوان تشکیل شده و مشاوران جوان باید تلاش کنند که استعدادهای جوانان را در مسیر شکوفایی هدایت کنند.

فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه تمام سیاست‎های دولت و مقام معظم رهبری در راستای بالندگی جوانان است، تصریح کرد: در شهر گرگان به دنبال این هستیم که بتوانیم از ظرفیت جوانان استفاده کنیم و یکی از اقدامات ما در شهرستان گرگان برای توسعه پایدار ایجاد خانه جوان است.

خاکی با بیان اینکه در نخستین فرصت خانه جوان گرگان افتتاح خواهد شد، گفت: امروز نگاه ما به قشر جوان باید عملکردی شود.

وی با بیان اینکه نیاز است امروز تشکل‎های مدنی ما در برون‌سپاری وظایف دستگاه‎های اجرایی مشارکت کنند، افزود: باید فضای کارا و سازمان‌یافته در این راستا بین نهادهای اجرایی ایجاد شود.

فرماندار شهرستان گرگان بیان کرد: به دنبال این هستیم که در سال 1394 با رویکرد فرهنگی خدمات نو و جدیدی را به شهروندان گرگانی ارائه دهیم.

 انتخابات نیز باید در راستای اندیشه‎های جوان به کارگیری شود

خاکی با بیان اینکه انتخابات نیز باید در راستای اندیشه‎های جوان به کارگیری شود، گفت: مردم و جوانان می‎توانند از فعالیت‎های جوانان سود ببرند و خانه جوان یک ایده‌آل است که تشکیل آن می‎تواند نقش مهمی در توسعه پایدار گرگان ایجاد کند.

وی ابراز داشت: باید بتوانیم فضا را برای زیست مدنی جوانان در شهر گرگان ایجاد کنیم و از فکر این قشر جوان، جامعه را بهره‎مند سازیم و قطعا از اقدامات آن مردم سود خواهند برد.

فرماندار گرگان گفت: گرگان یک برند در شمال کشور است و باید یکی از مولفه‎های مهم آن حضور جوانان در عرصه‎های مدیریتی و دستگاه‎های اجرایی شود و این مهم با هم‌فکری ایجاد خواهد شد.

خاکی با بیان اینکه اعتقاد داریم جوانان و مشاوران جوان می‎توانند به دستگاه‎های اجرایی کمک‌کننده باشد، افزود: آگاه‌سازی و حساس‌سازی جامعه برای نوع استفاده از اندیشه جوانان بسیار حائز اهمیت است.

جوانان در فعالیت‎های شهرستانی باید دیده شوند

وی با بیان اینکه جوانان در فعالیت‎های شهرستانی باید دیده شود، گفت: هر دستگاهی برای روز جوان برخواسته از آموزه‎های دینی و نگاه روز یک برنامه شاخص را برنامه‎ریزی کند.

فرماندار گرگان یادآور شد: یک برنامه متمرکز برای روز جوان در شهر گرگان در نظر گرفته شده و مشاوران جوان می‎توانند برنامه‎های خود را برای برگزاری این برنامه ارائه دهند.

خاکی با بیان اینکه برنامه‌های شش ماهه مشاوران جوان شهر گرگان باید تدوین شود، خاطرنشان کرد: با هم‌اندیشی با مشاوران جوان می‎توانیم ویژگی‎های برنامه جوانان را شناسایی کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار