فرماندار گرگان گفت: خانه جوان با هدف استفاده از توان جوانان در گرگان راه‌اندازی می‌شود.

خانه جوان در گرگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان 24، یحیی خاکی ظهر امروز در جمع مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی گرگان اظهار داشت: خانه جوان برای نخستین بار به منظور استفاده از فکر نو، اندیشه جدید و استفاده از توان جوانان با کارهای جدید و رویکرد اجتماعی به‌ویژه در بخش انتخابات و ایجاد فضای فکر و اندیشه در کارهای اجتماعی و توسعه پایدار در گرگان تشکیل می‌شود.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) از 7 تا 13 خرداد، مراسم‌های مختلفی در سطح شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

فرماندار گرگان تصریح کرد: شناخت جامعه هدف، حساس کردن جامعه و دیده شدن جوانان از دیگر اهداف این خانه جوان است.

خاکی گفت: در هفته جوان هر دستگاه اجرایی یک برنامه شاخص براساس آموزه‌های دینی و اعتقادات دینی باشد و یک برنامه متمرکز و برپایی نمایشگاه به منظور آشنایی مردم و جوانان با فعالیت‌های دستگاه‌ها و خدمات رایگان آنان در این هفته برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گسترده‎‌ترین قشر جمعیتی کشور در حوزه جوانان است، تصریح کرد: توجه و اهمیت به حضور، همفکری و مشارکت جوانان در همه امور می‌تواند در بهبود جامعه و در شهرستان گرگان مفید واقع شود.

فرماندار گرگان همچنین با تاکید بر اینکه همه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تلاش دولت در بخش جوانان است، افزود: ما نیز در شهرستان گرگان با تجمیع فعالیت‌های حوزه جوانان در مجموعه‌ای منسجم، کارا و سازمان یافته از اندیشه و توان بالفعل این قشر استفاده می‌کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار